Pez - Mirage

Jeg fikk faktura på main nå, men syns det var lite info. Aldri vært med på pre-sale fra gp før, er det noe frist elns?

Hvor lang tid tok det før dere sendte avgårde mailen igår? Har fortsatt håp :joy:

Kjøpte også main - syns den er den kuleste versjonen av disse. Digger motivet og har ventet på denne releasen ganske lenge nå, så det var digg å få tak i en. Hadde mistet litt trua på pre-sale siden det ikke hadde kommet noen faktura tidligere i dag.

1 Like

Har tilbud om mono ed.25. 545 GBP. Ville ha yellow ed. Om noen vil ha mono varianten til kost nå pm asap. Førstemann til mølla. Vedkommende må vippse over ikveld, og blir det styr med mva etc være forberdet på å ta den kampen/kostnadene, og fraktkostnader videre fra Bergen.

4 Likes

Frister, men vil ha main, så hvis noen andre har fått en main de ikke ønsker, er det bare å skrike ut.
Oslo basert

Ikke lengre tilgjengelig, et kv medlem klinket til

2 Likes

Det ser forresten utrolig vellykket ut. Jeg er veldig spent på å se det live.

1 Like

Nice gest!

1 Like

Om noen angrer så tar jeg både mono eller Main. Skal på vegg sammen med alle andre fra pez.

Kjøper gjerne main om noen angrer🙃

Tenkte å lage en miste med rekkefølge for ønsker, siden det er flere som er ute og selve messenger fikk ingen napp.

Bare rettferdig forslag :flushed:

  1. @Desperado ønsker main edition
  2. @Norpimp ønsker main edition
  3. @AlexanderK ønsker main edition
3 Likes

I så fall er jeg også på jakt etter denne. Så den live i London og den var helt fantastisk😍

  1. @Solo

Ser ut som ingen angrer pt, :woozy_face:

2 Likes

Det er ingen som angrer før det er noen som legger ut bilde til overpris på Finn/eBay og får solgt det. Da er det plutselig mange andre som angrer. :wink:

Så bare å smøre seg med tolmodighet. Det kommer mange!

2 Likes

Vil har den til normal pris :slight_smile: Men sikter på den 31.01.2019

1 Like

Interessert i en main jeg og!

Interessert i en main selv

Satser nok på en main her også :slight_smile:

Send meg en PM dersom noen som har fått forhåndsbestilt ønsker å selge Main ed. til meg.
Villig til å betale en fin ekstra sum som vi kan bli enig om på PM!

Det er 150 main, hvor trolig mesteparten legges ut 31.01. Blir de revet bort på sekunder?