Pez - Mirage

pez
mirage

PEZ sitt nye trykk Mirage kommer snart.

Regner med de blir sluppet gjennom Classic Nouveau som tidligere PEZ trykk, men dette er ikke bekreftet enda :slight_smile: Det kommer også minst 2 andre varianter enn hoved opplaget :slight_smile:

Her er to bilder (desverre tatt med mitt mobilkamera) fra Sweet Life utillingen hans, april 2018
Orginalen var massiv - med fantastiske detaljer som eg håper trykket gjengir :slight_smile:

Gleder meg veldig til dette - samt HER kan den interreserte lese litt om hva som trolig er en stor del av inspirasjonen til kunstneren for dette motivet…
.

.
.
Graffitiprints:
“Mirage” 23 colour screen print on 300 gsm Somerset paper.
Main Edition of 150 at £250 each
98x63.5cm, released 31st jan at 5pm U.K. time

Denne likte jeg godt.

Får litt Pejac-vibber av denne.

Det må jo være gode vibber det da?

GF skriver på insta at det blir pre release med 25 % discount, noen som vet noe? Hørtes rart ut…

tolker det som on de selger 25% av trykkene på presale ila helgen, via mail.

Resten kommer nok 31.1.2019 :+1:

Håper han(og printhuset) velger å donere noen % av inntektene til arbeidet med å bevare disse fantastiske dyrene. Det gjøres et fantastisk arbeid, både i asia og Afrika, men trofejakt og krypskyttere tar dessverre fortsatt ut alt for mange dyr. Anbefaler dere alle til å gi en slump. Er selv neshornfadder hos WWF. Bli neshornfadder - WWF

Veldig fan av denne!

Noen som vet hvordan man får tak i pre-releasen her?

Sendte dem mail på fredag, ingen respons…

De har sendt ut Mail nå.

De annonserte på Instagram at pre release vil komme via mail i helgen, men p.t. ingen mail

Ser også at de har gjort klart alle editions på web

Deler du? Har ikke fått noe

Det sendes kun ut epost til de som har vist interesse og sendt de epost. Det kommer ikke via nyhetsbrev :slight_smile:
Har du ikke vist interesse, eller mottatt epost, så send de en epost nå med dine ønsker og din kontaktinfo.

:tired_face::tired_face::tired_face:
Ja, jeg må lese riktig :joy:

Da fikk jeg min bekreftet, betalt inn via Paypal. Flere som fikk muligheten til å forhåndskjøpe?

Fikk også akkurat faktura - fornøyd med denne!

:sleepy::cry::cold_sweat:

Ingenting her :slightly_frowning_face: Får prøve på release da. Sikkert enkelt.

Hva synes dere om main edition vs de andre?
Personlig syns jeg at main edition er rålekker
:cry::sleepy::cold_sweat: