Pez - Mirage

Har møte hver tirsdag kl 1930. Bare til å skrike ut

1 Like

Noen som enda er på jakt etter denne? Har main edition som jeg vurderer å la gå til fordel for ett nytt print ettersom kona ikke vil ha denne på veggen…

Jepp! Har dedikert veggplass og alt klart til det. Mangler bare selve trykket :joy:

Noen som har rammet denne inn enda? Har ikke kommet meg rundt til det enda men er interessert i å se hvilke rammer/pp man har gått for :slight_smile:

8 Likes

Ser veldig bra ut Pogu!

Vurderer selv å gå for noe litt annet enn sort ramme, har noen et godt forslag?

Da var den rammet inn og kommet i hus :grin:

Tjukk svart treramme med struktur, svart avstandslist og hengslet i toppen rett på bakplate. AR70 glass er et must, takk til Galleri Hantho i Haugesund :ok_hand:

19 Likes

Lekkert, gratulerer :grinning:

1 Like

Flott Shagga. Gøy at noen velger annet enn død, glatt når de går for svart ramme. Ser ut til at bildet har sen spennende tekstur utifra bildene dine, stemmer det?

1 Like

Ja, prøvde mye men endte på denne. Syns den passet bra til motivet og droppet passepartout for å gjøre den mest “clean”.

Gøy å prøve noe nytt, har veggene fulle av hvit/svart slette rammer allerede :+1:

1 Like

Flott innramming Shagga. Kult at du prøver noe annet. Jeg digger rammer med trestruktur, både i sort, hvit og eik.

2 Likes

Hei!

Nå har vi hatt dette bildet hengende oppe en måneds tid, bildet er helt rått - med masse flotte detaljer. Men hverken jeg eller fruen får det ikke helt til å stemme (interiør-messig) inn i stuen. Derfor vurderer vi nå å selge det.

Bildet er innrammet hos rammemaker med AR70 kunstglass. Sort moderne ramme 3cm list. Rammens yttermål er 116,5 x 82,2. Holder til i Bergen.

Kom gjerne med et bud - send PM dersom det er av interesse. Kan eventuelt også vurdere bytte mot Whatson - Tiger (main)

2 Likes