PichiaAvo og Martin Whatson - Miami

Nytt trykk fra PichiAvo og nye samarbeidsverk mellom PichiAvo og Martin Whatson i Miami til helga. Ser veldig greit ut dette?

7 Likes

Det første der er så rått!!

Prøvde å skaffe meg Nike av PichiAvo (det andre bildet), men det var desverre utsolgt så hvis noen kjøper collector box med alle tre så kjøper jeg gjerne det andre bildet av deg :wink:

Ser ikke helt hva den ene tilfører den andre her?

Helt rå den der!

1 Like

Synes ikke dette var helt klart men skal disse komme på salg online? Hvis ja, vet vi hvor/når?

De har startet presale via nextstreetgallery. Send de en Mail.

Bilde I og II minner om lek med dobbeleksponering(jmf bildet over)… Estratega redder seg derimot litt inn ved betraktning på avstand. At samarbeidet gir Pichiavos bilder en ny dimensjon ser jeg dessverre ikke, men synes at Figure får et råere uttrykk og løftes av samarbeidet.

1 Like

Takk!

Forøvrig litt spenstige priser:

«The collab between Martin Whatson & Pichi Avo Estratega ; 70 x 70 cm, edition of 100 cost 1400 euros.

Also we have released very rare edition in luxury box, edition of 20 Hand made finished :

  • PichiAvo: Orphicalhymn 1 to Nike , 73 x 70 cm. Marinoni process.

  • PichiAvo & Martin Whatson collab: Estratega ; 70 x 70 cm.

  • Martin Whatson: Girl at the Window , 70 x 70 cm.

The price is 3800€ .

Shipping cost are 35 euros for the print or 50 euros for the box»

1 Like

Holy macaroni.

Såpass, ja.

Fikk denne av dem for et par dager siden… stive priser!

Prints_PichiAvo_M Whatson_NextStreet Gallery.pdf (685,8 KB)

I PDFen står det at Estratega har opplag 50 mens i den oversikten du fikk og i postene på Instagram står det opplag 100.

Mener at 50 skal selges via Graffitiprints og 50 via nextstreetgallery. Edition er 100.

Fikk tilbud om pre order men til 1400 euro så lar jeg denne passere… spenstig pris!

Ønsker og kjøpe dette printet
MWPICH

1400 euro + frakt

Grei pris :v:

Ligger en her og til 22k

2 Likes

Har kontaktet Artsy, men får jo aldri svar.
OsloNowhere sender vell ikke

1 Like