Plass å ramme inn bilder i Bergen?

Hei.

Noen som vet om et bra sted i Bergen å ramme inn bilder?
Forresten noen som har opplevd at de putter sertifikatene inni rammen? Har fått tilbake noe bilder der jeg ser sertifikatet ikke er klistret på baksiden, så da må jeg jo anta de har lagt det inni rammen. DVS at ved salg så må jeg jo ødelegge rammen om noen vil se sertifikatet…

Rammeservice er et bra sted, og nei de har aldri lagt coa inni mine rammer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Et greit sted å starte er jo å gi beskjed ved avlevering hva de skal gjøre med COA. Får de ingen instrukser tror jeg de fort bare kan kaste det som med en vanlig kvittering som ligger ved et trykk, og du kan heller ikke klandre de for å gjøre rare ting med de da de ikke fikk noen beskjed.

Jeg liker å ha COA’ene mine en annen plass enn kunsten, i mitt tilfelle ligger disse på jobb.
Er på en måte litt sikret mot tyveri og brann, både på at jeg faktisk eiger kunsten og hvis noen stjeler kunsten/trykkene så blir de mindre verdifulle for tyven.

1 Like

Bruker Speil og Ramme i Øvregaten. Super service og Ok på pris!

1 Like

Speil og Ramme skuffer aldri. Rammeservice er bra de også.

Sist jeg var hos Bergen Rammeservice synes jeg at de var noe klomsete. COA limt på baksiden uten plastmappe(enda vi hadde avtale om å legge det i mappe) og en “klynge” med svart støv på passepartoutet…

1 Like

Har brukt rammeservice 4 ganger tidligere, og er fornøyd - hyggelige og flinke folk. En gang oppdaget jeg et lite sort fingeravtrykk på passerpartoutet, og de byttet det gratis uten noen problemer.

Har benyttet både Rammeservice og Speil og Ramme. Hyggelige folk begge plasser, men jeg har ved flere anledninger opplevd slurvefeil hos førstnevnte. Benytter nå kun Speil og Ramme som alltid leverer varene!

1 Like

Har inntrykket av at S&R er dyrere enn Rammeservice, stemmer det? Har benyttet meg av Rammeservice selv og er forsåvidt veldig fornøyd med de, hjelper også at jeg bor rett i nærheten.

Jeg anbefaler Hele Ruter AS. Har rammet inn en del her og har ikke noen negative bemerkninger på utførelse eller kvalitet. Rimelig er de også.

Ligger noen eksempler på Insta
heleruteras med en hæsjtægg forran

Jeg velger alltid Hele Ruter
først og fremst på grunn av åpningstidene. De åpner før jeg begynner på jobb, slik at jeg kan levere og hente på veien.
At de også leverer varene hver eneste gang, er selvsagt også viktig.

Jeg er veldig fornøyd med Geirs rammeservice. Billig og bra. Han holder til i industrihuset i Åsane. Tror nok han er billigere enn de andre selv om du skulle få noen prosenter andre steder.

Hele Ruter på Møhlenpris har alltid gjort en god jobb for meg. Lettere å parkere utenfor er det også i forhold til de som ligger midt i sentrum.

Noen som har epost adresser til Geirs Rammeservice i Åsane og Glass og Rammebutikken på Landås.

Har ikke e-post adressen, men er veldig fornøyd med Glass og Rammebutikken på Landås. Synes de er grei prismessig også.

1 Like

Ville bare tipse om Lisbeth hos Hele Ruter AS som har blitt kåret til Bergens beste håndverker. Har brukt henne fast i flere år og er super fornøyd.

9 Likes