Selger main ed. av dette trykket da jeg kjøpte 2. Send gjerne pm her eller mail til ross@isdaleninvest.no for mer info og prat.
Ross
Selger main ed. av dette trykket da jeg kjøpte 2. Send gjerne pm her eller mail til ross@isdaleninvest.no for mer info og prat.
Ross
Jøss, trodde det var maks en per kunde jeg? Jaja, regner med at du selger for kost da, så får et av medlemmene her som gikk glipp av det muligheten! 
Hva er eller ser du for deg i pris ?
Specialone: kan hende det var 1 pr kunde men jeg fikk en kompis til å hjelpe prøve skaffe meg en og så fikk vi en hver tilfeldigvis.
Frankvidar: gå og irriter noen andre. Hvordan i helvete kan du påstå at jeg kommer med trusler?? Du skriver småfrekt “Artig du…osv”. Jeg svarte bare at du kunne bare droppe å være kunstmafia som mange andre her på forumet oppfører seg som. Og når ble 5000kr plutselig 5000++? Har du hatt matematikk? Ikke nok tydeligvis? Jeg forholder meg til hva jeg er villig å selge for og hvis du ikle liker det så er det helt fair enough for meg. Du skrev jo nettopp selv at du liksom opererer slik på en annen tråd i kveld. Så da synes jeg du kanskje bør begynne gjøre det!
Der møtte du deg selv i døren frankvidar. Først støtter du et innlegg som kritisere meg for å kritisere flippere (som jeg ikke gjorde denne gang) og så henger du ut en som flipper det samme trykket vi diskuterte i den andre tråden. Chipsen side frankieboy.
Priser Ross seg for høyt så synd for ham. Gå heller til dem som selger for 3700