Pøbel - Batman & Robin

Måtte betale 588 kr i mva…

Fikk først mail om at det var sendt 26.des, så fikk jeg mail i går igjen om at det var sendt 7.Jan. Blir gal av å vente nå som alle begynner å få sitt :slight_smile:

Skjønner ikke helt hvorfor pøbel gir ut disse i Japan når alle kommer tilbake til Norge likevel :slight_smile:

Da er det kommet og sendt rett videre til innramming. Så utrolig bra ut. Får hedersplassen på kontoret:-D

Her er inrammingen min på den, må skaffe meg et bedre kamera, mister mye av detaljene

6 Likes

Eventuelt kjøpe deg en litt større lampe :slight_smile:

Har lamper i flust :wink:

Er det lavt under taket ditt? synes bildene henger litt høyt. Bomb Suit henger i rett høyde. Har du problemer med at bildene er i forskjellig størrelse, la bunnlinjen være rettesnor

Mja de er litt forskjellig str. Problemet er at jeg forandrer så ofte på hva som henger hvor og kjøper så mye nytt, alt hang en gang perfekt men nå er det nok hull i veggene :stuck_out_tongue: ser ok ut i rl :wink:

Kjenner til problemet. Det du burde investere i er en gallerilist som henger helt oppunder taket/taklist. Fra den henger det “fiskesnører” med krok som du kan regulere både vannrett og loddrett. Mot din lyse vegg vil ikke snorene synes da de er laget i gjennomsiktig plast

Takk for tipset, det har jeg aldri tenkt på :slight_smile:

8 Likes

Lekker! :smiley: :smiley: (20 tegn)

Takker og bukker!
Liker veldig godt det trykket.