Er det noen som har mottatt dette? Eller i det hele tatt har hørt noe fra Gypsyeyes? Fikk beskjed 1 uke etter slippet at betalingen var registrert, det er alt jeg har fått beskjed om.
I den siste mailen hvor han bekrefter betaling, så skriver han og at han ikke mottar tubene som trykkene skal sendes i før 25. desember.
Må nok smøre deg med tålmodighet til over nyttår 
Ble vel lovet at det skulle komme innen 2014!
Jeg fikk ikke beskjed om at han ventet på noe tuber, men min er på papp, så den burdte han ho kunne sendt. Mulig han venter slik at han kan sende alt samtidig. Skal vell godt gjøres om det kommer i 2014.
Godt mulig han sender alt samtidig ja.
Venter selv på hovedversjonen og regner ikke med jeg har det før i januar en gang.
Skal ikke bastant mene noe om postgangen jeg, minnes bare det stod i mailen at det skulle ankomme før nyttår.
Selger hevder at bildet skal komme før nyttår. Tror nok du har rett Chowdy at vi sier midten av januar før det er oss i hende. Det skal vel tollbehandles på veien og går jeg ut i fra og det medfører ytterligere forsinkelser…
Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet
Jeg ser virkelig frem til å ha denne i hende 
Fikk mail fra Gypsy om at disse ble sendt fra Japan 26.des 
Har kjøpt trykk fra Gypsy tidligere, har alltid kommet frem, selv om det har tatt sin tid…
Jeg fikk mail den 28. des om at printet var på vei.
Det ble sendt 26 des.
regner med det snart er her.
Noen som har tenkt på innramming enda? Hvilken ramme?
Mitt er main edition
Dukket opp i posten i dag 
Det gikk fort, fikk sporing på pakken min igår og den sier bare at pakken er sendt ifra Japan.
nice!!
håper mitt snart er her…
Ser de begynner å dukke opp på finn så de dukker nok opp snart 
Trykket så bra ut, @Gazzpedal! Grattis!
Det ser jo kjempe bra ut! Gratulerer!
Det ser meget bra ut. Gleder meg til mitt ankommer. Er i Oslo nå så det nærmer seg:-)
Ser at mitt ligger på postkontoret no, gleder meg til å hente det 
Har ikke motatt noe brev om fortolling på dette, hvordan har det vært for andre som har fått trykket, måtte dere betale 25% moms?
@chowdy
Mitt ble levert på døren.
Det kan jo komme en faktura senere, men so far, so good