Pøbel - Dirty Dancing

Nei, stort trykk. Orginalen er litt for dyr for en sykepleier :grinning:

7 Likes

Fornøyd med å få en mini, bedre format på dette motivet.

8 Likes

Fikk selvfølgelig ikle tilslag her… Send pm om noen ønsker å selge til realistisk pris :slightly_smiling_face:

1 Like

Gi lyd hvis noen vil selge, (helst mini). Hilsen spl +0😪

1 Like

Hei!
Ønsker å kjøpe stor versjon. PM med pris takk😊

+1 stor her :partying_face:

1 Like

Kan noen som har kjøpt bekrefte hvem e-post kommer fra og hva betalingsløsning de bruker? #skeptisktillinkeriepost

2 Likes

Terra Nullius Productions (faktura/fiken):ok_hand:t3:

3 Likes

Ikke Jarle on behalf of? Og stripe-link?

1 Like

Tror det er daglig leder for ABC printhouse, han heter iallefall Jarle hvis jeg ikke husker feil.

Jeg fikk også fra Terra, men kan hende det er ny runde og da sender de ifra dem?

3 Likes

0 / 5 lotterier :frowning:

4 Likes

Sjekket header på mailen og det ser greit ut, så tok sjansen. Så da blir det et mini hvis jeg ikke er blitt lurt :see_no_evil:

3 Likes

Lotteri my ass, lynet slår jævlig ofte ned på det samme stedet i disse “lotteriene”. Blir som VAR bussen. Vi skal “bekjempe” kampfiksing ved å sette inn en gjeng dommere som sørger for at det blir dømt i gitte situasjoner hvor hoveddommer overser eller kunne ha dømt, men ikke turte i favør det laget vi trenger vinne kampen, eventuelt disfavør det andre laget. Åsså setter vi dem i et kjøretøy på utsiden med getawaydriver klar. Også kaller vi det “bekjempelse av korrupsjon og kampfiksing”. Det er stikk motsatt, det er å få bedre kontroll på “overraskelses-lagene” og sørge for at de mest populære lagene møtes i de mest innbringende kampene.

Blir det samme her, en gjeng samlere/kunstnere har lobbyert seg fram til at man arrangerer et “lotteri”, masse ekstra inntekter til kunstneren og de gjeveste/mest trofaste samlerne blir sikret et trykk eller flere. På den måten slipper samlerne/sikre betalere å leie inn “f5” hjelp og krysse fingre på eventuell seinere release. Blitt helt legit å føre denne praksisen tydeligvis.

Sier ikke at hverken AFK,Pøbel,Martin Whatson,Pejac,Edgar mfl gjør dette, men sier at ser det ut som and og kvekker som en and - så er det sannsynligvis en and.

8 Likes

Jamen da hadde jo jeg fått! Tror dette var faktisk lotteri

5 Likes

Oj da. Og alle andre klager over f5 problematikken ved lanseringer, og ønsker lotteri hjertelig velkommen. Har du en bot du ikke får brukt?

1 Like

Ikke så leit om du ikke fikk noe vel :wink:

6 Likes

Stakkars deg, har du bommet på hele fem lotterier?:joy: tipper jeg har deltatt i 50-100, ingen «gevinst»

3 Likes

Problemet er mer der at å bruke F5 krever det ytterste av mine datamaskinkunnskaper. Når du sier bot, så sier jeg skiftenøkkel :rofl:

4 Likes

Neida, går helt fint, bare er så stille her på kv så føler for å røre litt i gryta… selv med hele 2 forholdsvis surmaga og loslitte innlegg er det lite respons å få. Siste her nå nærmet seg jo Trumpnivå på konspirasjonsskalaen, allikevel ikke mer enn et par stk som bet agnet… :rofl:

7 Likes

Njaaaaa… det Rain’ er jo på deg iblant å da :wink:

6 Likes