Pøbel - Dirty Dancing

Det er desverre blitt frarøvet fra meg😂 kapitalismen lenge leve. Jeg modererer meg. Har «vunnet», etter å ha donert penger til familien til Julian Assange.

1 Like

5 siste av pøbel obv.

Er interessert i lite eller medium trynn. Send pm med fornuftig pris hvis du ønsker å selge.

3 Likes

Det gjelder oss alle​:joy::+1:

2 Likes

Fikk melding i går kveld om at Jarle har postet en pakke til meg. Fant ut at dette nok er Pøbelen. Så kjapt levert.

4 Likes

En liten fugl kvitret at det kommer en liten trekkning i kveld avhengig av betalinger. :crossed_fingers: :fu: :pray:

4 Likes

Er vel mer sannsynlig at det er allokering enn trekning, om den ikke er annonsert? :slight_smile:

2 Likes

tomato potato… En sjanse i hvert fall :slight_smile: :pinching_hand:

Hei alle sammen! Noen som er interessert i en mini? Jeg ble trukket ut, men har ombestemt meg. Går til første som sender PM i så fall. Tar resten der. :blush:

17 Likes

Da er denne allerede borte.

4 Likes

Det var fint gjort. Da bare håper jeg at kjøper ikke flipper den for noen raske tusenlapper.

6 Likes

Kudos. God karma til deg :raised_hands:

7 Likes

Jeg kan forsikre dere om at denne går inn i samlingen:


Har også en Pøbel - Maria som jeg kjøpte på auksjon her på KV. Den er fortiden til konservering hos Hanna Finnborud:

Må benytte anledningen til å takke selger for en hyggelig handel. Fint å slippe å gå til finn hver gang det kommer ett nytt slipp😊

23 Likes

The Lovers 80x80 lerret? :blush::+1:t2:

1 Like

“Hjemmelaget” av NFT ser det ut for.

4 Likes

Den loversen ble jo helt rå! :boom::boom:

2 Likes

Og der var den, mini:

21 Likes

1 Like

Jeg var så heldig å vinne lotteriet på den store. Noen som har noen tanker eller forslag på innramming på denne?

2 Likes

Ikke overaskende ett lite hav av disse på Finn alt :broken_heart: :see_no_evil:

2 Likes