Pøbel - Dirty Dancing

De fleste der er vel ‘ønskes kjøpt’?

1 Like

50/50 :man_shrugging:

3 Likes

Får håpe noen er helsearbeidere som får litt profitt.

8 Likes

Hei,

Jeg ble var heldig å fikk tilslag på medium trykk. Faktura ble betalt, men har ikke hørt noe etterpå.
Har dere som vant på lotteriet fått tilbakemelding?

Kom bare opp pakke fra Jarle Hetland på posten sin app. Tlf nr ble lagt inn på pakken slik at jeg kunne spore underveis.

5 Likes

Samme her. Fikk sporingsnummer på postappen dagen etter jeg hadde betalt.

3 Likes

Endelig!

8 Likes

Flott trykk i god kvalitet.

5 Likes

Regner med det kommer endel innrammete verk etterhvert. Sleng gjerne ut bilder😊

6 Likes

Hva tenker dere om klassisk innramming med dobbelt passepartout (hvit/sort) andre forslag?

6 Likes

Aldri feil med slik klassisk innramming. Vurderer selv å ramme den inn «flytende»-

1 Like

Går selv for offwhite dobbel pp og eikelist. Helt hvit pp blir feil mot den gulhvite bakgrunnen på trykket.

8 Likes
4 Likes

Om noen vurderer å selge dette trykket(stor utgave) kontakt meg gjerne! Prisen blir vi enige om🙃

Sist omsatte store versjon kan jeg ihvertfall informere at gikk for 27.000,- så man har en benchmark :slight_smile:
Og lykke til med kjøp!

2 Likes

Er det motivet som gjør folk så engasjert at de kaster penger på denne, eller er det signaturen til Pøbel som er utslagsgivende? For min egen del er dette motivet lite interessant, forstår ikke helt «hypen»:man_shrugging: nesten litt sjokkerende at det er blitt såpass populært. Jeg tilbydde min miniversjon til flere jeg kjenner til kostpris. De fleste var negative til å ha denne på veggen, og så vel heller ikke helt at den kom til å stige særlig i verdi mtp motivet.

14 Likes

Tar den meget gjerne til kostpris + frakt jeg! Passer godt på veggen her :slight_smile:

3 Likes

Den er gone bare for å avklare. Poenget var at de fleste var negativ😅

Feil utvalg :slight_smile: hehe
Mange positive tydeligvis

Joda, det forstår jeg. Spørsmålet mitt er fortsatt det samme. Er det signaturen til Pøbel eller selve motivet som gjør at folk liker denne? Hadde håpet på at noen bet på og svarte. Jeg er ikke direkte negativ til Dirty Dancing, men synes den kom sent i pandemien og at det gjør den litt utdatert. Særlig siden vi byttet regjering før slippet.