Hei.
Jeg kjøper Ice Ice Baby liten til 1900 og stor for 2400. Gi en lyd på PM om du ønsker å selge. Har du innrammet kan det også diskuteres.
Takk
Hei.
Jeg kjøper Ice Ice Baby liten til 1900 og stor for 2400. Gi en lyd på PM om du ønsker å selge. Har du innrammet kan det også diskuteres.
Takk
PM sendt
Da har jeg fått tak i de trykkene jeg trenger og avslutter herved tråden.