Pøbel - In Cod We Trust ønskes kjøpt

Som mange andre, så ønsker jeg å kjøpe dette printet. Har virkelig lyst på det :slight_smile:

Gir 6000 for dette til finansiering av ny kunst til selger :slight_smile:
Trenger ikke være redd for at jeg selger det videre, for vi har en lang rekke med fiskere i familien, så dette skal gå i arv.
Har egentlig aldri forstått at folk vil betale tusenvis av kroner for et bilde på veggen, før nå. Håper jeg ikke har blitt bitt av basillen :grin:

1 Like

Ligger jo noen ute på finn.no, men vet ikke hva de vil ha for dem. Men lykke til, meget kult print:)

Har sjekket budene på finn.no og de ligger rund 7-9000 :-1:

:dolphin: Flipperne tjener gode penger nå…

Har kontaktet noen av de. Tror de venter litt for å se hva høyeste bud blir. Var visst stor interesse.
Jeg mister litt motet, frykter at dette printet blir litt for dyrt til slutt.

Da har vi hatt kontakt med de samme folkene

Vet dere om noen har fått kjøpt dette, via videresalg? Ser de samme annonsene ligger ute på finn. Men ingen som det står solgt på.

Jeg kontaktet en, men der virket det som om han prøvde å kjøre i gang en budrunde. Det droppet jeg å hive meg på. Hvert fall når startprisen var 9000.

Hvis noen vurderer å selge til en fornuftig pris, så er jeg interessert :-).

Men hva er fornuftig pris? Lol.

£220 + pp … Hvertfall en uke til…

Si fra om du får tak i noen til den prisen, @Bambi

Jeg lar @Jvkristensen sette standarden på denne, så tar jeg neste <3

1 Like

Jeg er nok en av disse heldige Finn-bandittene, kjent (i alle fall i Bergen) som Årets Påskeflipper, Pøbel-Jesus, Rævhålet, eller min personlige favoritt: “Lapplands største løkrull”.

Jeg er glad i en god skjellsordsutveksling, det er ikke det, men bortsett fra underholdende ærekrenkelser og andre glade påskebudskap fra vest har den stille uken vært litt for stille.

Så Omyn, hvis du fortsatt leiter kan jeg nok nærme meg ditt budsjett på den hvite morhuaen. Kanskje vi begge blir glade?

Skulle det vise seg at du er bergenser får vi heller prøve å motbevise Rudyard Kiplings ballade. Den tid, den sorg.

6 Likes

Jeg er intressert. Er 3/4 Nordlending. Men tør ikke si hvor jeg bor :slight_smile:

Hør der. Legger du fram slektstreet skal jeg droppe den geografiske straffetollen. Hva sier du til 6500,- levert?

2 Likes

Hehe. Da har vi en deal :smile:

1 Like

Og jeg er fortsatt på leit etter denne til en fornuftig pris … noe lignende den ovenfor for eksempel :-).

Dette er jo tradisjonelt et sted flippere kommer for å dø. Det er jo meget hyggelig å se at det er mulig å komme frem til minnelige løsninger i disse konfliktfylte stunder. Jeg tror imidlertid at det kommer en tid da skjeldsordene igjen vil hagle - og det ser jeg frem til:)

5 Likes

Det var en gang to løkruller… :mask: