Pøbel - Kiberg Nr. 10/10 selges - BUD MOTTATT

Er nok til og med en mulighet for at det er jeg som har tatt bildet.

3 Likes

Så ditt skilt er mao utenfor serien av de signerte 10 ex? (1/1 stolen edition :wink: )

1 Like

Det skal jo i teorien bare være 10 av disse, men det kan jo hende at det ble solgt 10 mens det fortsatt hang igjen noen der ute langs vegen?
Uansett er det vel da bare 10 signerte og nummererte?
Hadde jo vært greit å få avklart med opphavsmannen …
(Fikk nylig endelig kloa i ett av de 10 jeg også …)

http://www.abcprinthouse.com/product/kiberg

3 Likes

Ja jeg var ikke klar over at dette var en greie før nå. Så om det er 10 stk lagt ut er nok mitt utenom de.
Vet ikke engang hva de går for og det er heller ikke nøye for meg. Ble kjent med Pøbel og vi hadde noen trivelige møter, var bla med når flyttebilen ble begravet i Vardø. Skiltet ble en kul greie, trivelig minne og en morsom historie :grinning:

Vet heller ikke når serien på 10 er laget men mitt hentet jeg på sommeren/høst i 2012

8 Likes

En temmelig dønn sikker kilde bekrefter at det kun er 10 stk som er signert, nummerert og solgt i 2012. I tillegg kommer det omtalte skiltet i Indre Kiberg som ble plukket ned av @Torgrim_Halvari (grattis med den! :slight_smile:)

Altså er det totalt 11 skilt, men nummer 11 er utenfor salgsopplaget. (Alle skal for øvrig være hentet fra offentlig vei, og ikke e-bay …)

7 Likes

I Kiberg og hele Vardø kommune finnes ingen andre blindveier enn den ned til hjembygda mi. Og det skiltet har jeg. Derfor må de andre skiltene være fra andre steder. Mulig mitt er “alle Kiberg-Skilts mor” :grin:

8 Likes

Morsomt at du deler Torgrim, setter pris på det! Veldig artig å skjønne historien bak.
Alltid vært en av mine favoritter av Pøbel.

5 Likes