Pøbel - Lofoten Green Editon

Hva er en realistisk pris for dette:

3 Likes

Prisene på lofoten går fra 30-60 for en vanlig utgave (stor/liten)… vil tror du kan forvente det samme for denne, kanskje noe mer…40-70?:slight_smile:

2 Likes

:balloon: :balloon:

1 Like

Stilig utgave av helt rått motiv! Men 70.000kr?? Finner du riktig kjøper, får du en god pris, men det er helt ville prisestimat her inne

1 Like

Det er helt vanlig, spesielt av de som eier noe av kunstner eller selger noe.
Helt ærlig trodde jeg originalene av Lofoten gikk for rundt 100k, men hvis trykkene koster 70…?
Disse estimatene virker høye.

2 Likes

Er ikke denne grønne i tillegg 50x50?
Synes det ser rotete ut i forhold til hovedtrykket, med mye skrift, stempel etc. Synes også grønnfargen ikke ser like bra ut som hovedfargen. 70k for dette tror jeg ikke på.

1 Like

40-70 000? Får trykk av Warhol i den prisklassen…

2 Likes

Støtter den, @Gammel_Erik!

Trykkene koster definitivt ikke nærmere 70k. Ei heller 60. Eller 50.

Jeg er vel en av de siste som fikk kloa i en ferdig innrammet, stor, Lofoten. Og det av en meget markedsbevisst samler.
De estimater som luftes her, er ikke i nærheten av realitetene.
Sjiktet for en stor Lofoten har ligget stabilt rundt 34-38. Avhengig av innrammet eller ikke.
Den lille rundt 28-30.

Om noen vil ha en kuriositet av en grønn versjon, så blir markedet noe snevrere, og referansene deretter.
Mine 2 cents er at denne rangerer lavere enn en liten main edition.

5 Likes

En ap med lavere pris enn main? Isåfall veldig uvanlig

2 Likes

Enig. Dette blir i overkant pessimistisk anslag. Føler fair pris ligger rundt det man må gi for en stor. Så avhenger det som alltid å treffe riktig kjøper.

1 Like

Jeg tror min Max pris på dette , ville vært 26000,-

1 Like

Da «byr jeg over» -28 :slight_smile:

Siste 50x50 gikk vell for 28.000. Så mtp dette er en ap med flere stempler vil jeg si noe over. Jeg syntes stemplene gir ett positivt bidrag :slight_smile:

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.