Pøbel Lofoten prissjekk

Ser det ligger to store Lofoten til salgs på finn.no. Ene lå ute til 27k uten ramme, men er fjernet prisantydning på. Den andre ligger til 25k med ramme.

Hva tenker dere er realistisk pris på dette verket?

Jeg har lenge vært på utkikk etter en stor versjon av dette etter at jeg kjøpte den lille for 11000 i fjor. Har enda ikke blitt tilbudt en til under 20 k, men kan hende det er mulig å få en til lavere enn det. Hva den lille utgaven går for vet jeg ikke.

Tror du skal være særs heldig om du får en til under 20, vil tippe 22-24 er gjengs for denne nå…

20-30 K er det jeg har fått meg de har gått for, men det er dog en stund siden. 11K for den lille i fjor er jo et røverkjøp!

25.000 er ingen upris for den. Sjeldent på markedet og veldig ettertraktet. De fleste henger nok på vegger rundtom.

1 Like

Litt OT, men er Lofoten egentlig signert på for eller baksiden? #jeghardenåpenbartikkehengendepåveggendesverre

Baksiden.

1 Like

Takk for svar, nerden i meg synes dette egentlig er litt kjipt. Da kunne en nesten kopiert bildet og levd med det, litt som en designstol fra Voga

Takk for gode inputs! Er usikker på om jeg skal prøve å gjøre en handel eller ikke.

Ikke OT det Ceroxol, lurte på det samme! Like før jeg spurte selv :wink:

Ikke gjør det!! :wink: tenk så kjipt for resten av veggen som du har puttet penger og energi i :slight_smile:

Min er signert på forsiden, men tror det er den eneste.

1 Like

Jeg kjøpte min for 15 k inkl. ramme i fjor. Det er den lille utgaven. Dog var jeg ikke fornøyd med rammen, så den har jeg fått byttet. Angrer ikke et sekund på kjøpet. Signatur er på baksiden forresten.

Hva tenker du og kunne gi mellom på en stor lofoyen i bytte mot den lille + cash ?

Nå har jeg rammet den inn og hengt den opp, så jeg er egentlig ikke ute etter å bytte til den store. Men i utgangspunktet tenkte jeg den lille +3500,- :smile:

Ok var litt mindre en jeg tenkte meg. Har en stor i ramme , men blir litt for stor for veggen den skal på :slight_smile:

Ser den, det er litt det som er tingen her også nå, henger med en del ting som passer i størrelse osv. Men ellers hadde det vært veldig interessant, digger trykket og den store versjonen er jo enda et hakk vassere! :wink:

Hva synes dere om denne prisen nå i 2017 da??

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=91509070

Gitt vekk

1 Like

Oi, er dette realistisk?

jeg mener 25.000 for høyt. Den store har vell gått litt ut og inn for 30 - 35.000(?). Usikker på hva faktisk kjøpspris har vært. Er vell uansett ingen som kjøper papir for 50.000 uten å gjøre reaserch, så denne blir nok ikke solgt selv om det er eneste som ligger på Finn.