Pøbel Lofotsurfer

Ser det ligger to Pøbel Lofoten en til 30000,- og en til 28000,- på FINN.
Er dette en realistisk pris?

Er rund dette de har ligget på det siste året to. Dette er jo den store versjonen også. Men jeg har ikke noen statistikk over hvor mange som er solgt til den prisen.

Tenker at man må hvertfall være heldig om man får tak i en stor Lofoten til under 25 lapper

1 Like

Jeg prøvde å få tak i en i fjor høst. Endte opp med å ikke kjøpe på grunn av noe kluss i min ende. Fikk tilbud om 25 000,- for stor innrammet. Fikk flere tilbud som lå over det for både liten og stor.

1 Like

Takk for hjelpen.Da ser det ut til mellom 25000 og 30000 er en ok pris.

Mener @azidops solgte en liten via gate galleriet for 25. Er nok riktig pris for en stor siden dette var galleripris.
Jeg sliter med å se forskjellen på å handle privat eller på galleri, er jo samme produktet en kjøper så lenge den er ekte?
PS: For ordens skyld har jeg en liten som ikke er til salgs så dette er ikke for å dra opp prisen :slightly_smiling:

Det er da voldsomt for et lite trykk som kostet under 1000-lappen for rett over tre år siden…

1 Like

Jepp

1 Like

Tar ditt til 1200, bare gi beskjed :wink:

Har gitt det bort for lenge siden:)

Har hatt en stor i ramme liggende på finn.no en stund til 28000,- har hatt flere bud på 25000,- men ingen over dette. Har solgt flere tidligerer og har fått 26000,- som beste pris på den store og 21000,- på den lille.

Fikk bud på 30k på min store for ett års tid siden. Virker som at det er lettere å få tak i nå, noe prisen også påvirkes av. Tror uansett det er få som selger stor versjon for under 25k.

For meg er Lofoten ikonisk, men så er jeg også blodfan(!)