Kostprisen 
Det som irriterer meg er at jeg får litt sånn tenårings-poster følelse av motivet. Samtidig som jeg synes det er veldig sterkt, historisk og tidsriktig. Er kanskje det førstnevnte som får skeptikerne til å mene dette passer best på gaten?
Synes også forøvrig Banksy med sitt verk viser at han fortsatt er en av de største 

Veldig popkultur-klissete bilde følelse får jeg.
Dette er selvfølgelig det helt rette tidspunktet å slippe dette bildet på. Nå er alle så fullt opp av og langt inne K…a tåken dette føles riktig mye på grunn av akkurat det. Syntes ikke dette bilder er sterkt på noen som helst måte, det er søtt, og kan kanskje minne oss på å bry oss om hverandre. Mener fortsatt at dette gjør seg best på gaten som en lite glimt av noe hyggelig, og som kan viskes ut og falme etter hvert som tiden går. Akkurat som K…a. Trenger ikke bli minnet på daglig denne utrolig kjipe perioden som har vært og fremdeles nok vil vare en liten stund til. Mener nå jeg da. Men, det blir nok utsolgt 
Det er akkurat den delen som plager meg. Jeg blir dratt i to retninger. Det ene mot popkulturell kliss, og den andre retningen som sier meg at det forteller en historie som vil ha en ganske så stor betydning for samfunnet i lang tid fremover. 
Så - hva går folket for i morgen? Synes personlig både ‘special edition’ trykket, original på papir og 100 cm lerretene virker å være en god deal sammenliknet med main edition trykket.
Mtp kronekursen så er nok Main den beste kjøpet du kan gjøre her.
Jeg har satset på lotteriet. 
Lotteri 
Vil man ha det mest mulig likt veggmaleriet er det de to lerretene som er mest like det. Den blå bakgrunnen på main, selv om alle er forskjellig, syntes jeg ødelegger litt. 60x90 kutter veldig mye av beina. 70x100 har mere bein men har hvitt munnbind. Så her må de som skal ha gjøre noen valg.
Hva er egentlig en original på papir?
Utenom lerretene synes jeg helt klart at main er den tøffeste versjonen. Synes også den lyse blå fargen er meget passende. Har savnet bakgrunnsfarger på en del trykk, så dette var bra. Orginalen på papir er jo ok, men savner blåfargen på munnbindene,og på special ed savner jeg bena.
Uff,nei grugleder meg til imorgen,håper virkelig på en main:grimacing:

Ikke trykk, men sprayet med stensiler rett på papir. På grunn av at hvert enkelt eksemplar er sprayet blir disse eksemplarene ikke helt identiske.
For dere som lurer på om dett er bra eller dårlig, både motiv og kjøp. Slapp helt av. Dersom dere får kjøpt en er den kanonbra, hvis ikke - søppel. Problem solved 
Et eksemplar av:
*The Lovers *
Original on Museo linen canvas
Spray paint and acrylic
150 x 150 cm
59” x 59”
Limited edition of 2
Price £7000
kan jeg selvsagt hjelpe deg med å prøve på @Desperado.
100x100 canvas er helt rå, beste versjonen uten tvil! 

Klare ikkje bestemme meg om eg vil prøve meg på release eller ikkje, så lotteri guden får bestemme 
Nå er vel lotteriet etter hovedsalget, så stole på noe lotterigud er vel ikke det smarteste kanskje!!
Jaja, likte ivertfall lotteri versjonen best 
Slang meg på lotteriet