Pøbel - Lovers

Kan se ut som Pøbel sitt neste trykk blir “Lovers”. Ut fra ene bildet kan det se ut som ett opplag over 30 stk.

10 Likes

Pøbel❤️

1 Like

Denne har jeg lyst på :smile:

2 Likes

Denne likte jeg og fra første gang jeg så den. For håpe den heller lave intressen for dette som trykk her på Kunstveggen gjenspeiler kundemassen generelt,for da skal det bli en smal sak og få tak i et. Jeg skal ihvertfall være klar. :+1::+1:

4 Likes

Jeg tenkte det samme. Heldigvis var det flere her inne som mente den ikke hadde noe å gjøre på veggen hjemme :slight_smile: Så da burde det vel være grei skuring for oss andre? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Informasjon ang slipp.
Pøbel : Jeg poster det på veggen når det er klart. Abc sender også ut nyhetsbrev med all informasjon :slight_smile:

2 Likes

Regner med at pøbel bruker den store interessen dette motivet har fått (hans mest likte bilde på IG by far) til å gjøre noe bra.

Håper deler av pengene går til veldedighet, knyttet COVID-19. Det ville i alle fall vært typisk Pøbel.
Angående kundemasse blir nok den enorm som vanlig med hans gate-motiver, hvor kjøperne har forskjellig motivasjon.

3 Likes

Ja. Haha. Og vi vet jo alle hvem som sa hva. Blir spennende. :joy:

Det er helt korrekt. :+1: men når folk for opp øynene for dette trykket, er det vel plutselig noen samboere som fikk bare så lyst på det tenker er​:grinning::grinning: Nei dette trykket/motivet er i mine øyne topp 3 fra Pøbel.

1 Like

Jepp.

Satser på at det blir en stor edition.

Håper det, ellers grenser dette fort til kynisme og gjerrighet, noe jeg aldri har sett av før ved Pøbel

1 Like

Ja her er bare å kjøre på med stort opplag. Alle må få.

1 Like

Som en av de første i Rogaland som fikk påvist viruset så må jeg jo si at det hadde vært litt stas å fått dette på veggen hjemme.

7 Likes

Som en av de første i Rogaland som fikk påvist viruset så må jeg jo si at det hadde vært litt stas å fått dette på veggen hjemme.

Note to self: slutt å kline med alle på afterski i alpene?! :smiley:

8 Likes

Haha, hadde det bare vært så fint…

16 Likes

Spent på opplaget. :sweat_smile:

Det ser ut som i alle fall 50 stk.

1 Like

Blir spennende å se om de legger på farge på munnbindene, eller om dette kommer som en form for HF, original eller noe.

Hm… Likte ikke helt at han har kuttet nederste del av motivet fra originalen… Synes det var finere med hele skjørtet og beina hennes rundt ham… Men ikke misforstå - rått bilde!

2 Likes