Jeg kjører svart bakplate, flytende med svart pasp og sort ramme med struktur ![]()
Her ser jeg en liten snikskryt av ett fantastisk bilde
Fantastisk bilde og innramming!
Ja, du gjør det![]()
![]()
Gøy å vise frem noe man er fornøyd med.
Den der er rålekker.
Ellers er det jo litt skuff å se hvor mange pøbel buttefly som allerede er å finne på finn da. Akkurat som forventet dog. ![]()
Synes ikke 5 stk var så mange egentlig, med tanke på at det var flere som fikk kjøpt både main og Gimsøya. Er dog mer overrasket over at det ikke ligger flere av whatsons siste slipp ute ![]()
I og med at whatson ikke var begrenset opplag, så gir det jo lite mening å skulle legge det rett ut på finn for en dyrere penge enn det alle som ønsket bildet akkurat kunne kjøpe det for.
Nytrykkene til Pøbel på finn er alltid en merkelig greie for meg som ikke har vært i “gamet” i så mange år. Det er vel ingen som kjøper Butterfly til 2.5x kost?
Dette er et etterlengtet motiv fra pøbel fra hans «glansdager» i Lofoten. Mulig ikke 2.5x, men er allerede blitt solgt noen for 2x
Meget pent, flott ramme ![]()

