Der er jeg nok enig med deg.
Ja, takk, begge deler.
Så single menn foretrekker denne nye til Pøbel? Det er helt nydelig. 
Herlig at kunstnerne ikke tenker økonomisk profitt når de lager kunst, woman impact factor her må vel være så nært null som det kommer. Man impact factor også for den del. Kunne vel solgt ca 100 000 av en ny fisker i ett eller annet motiv for hver han selger av disse, respect! Får litt frysninger på ryggen av hvor stygg den er. Men likevel, rå!
Dette er sykt men samtidig fett. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe. Madammen sa forøvrig at vi kunne hatt den hjemme bare den ikke ble hengt opp på soverommet
. Ja, så det er ikke alle damer som er fisefin 
Denne her hadde vel passet i samlingen til Hagen? 
Ja, skulpturen var vel 40-årsgaven til Hagen, og den gikk vistnok “rett-hjem”. Herlig sak sammen med lerretet 
BTW - Pøbel sin k**k ble litt for stor og dyr.
Price £ 19 500
(5% art tax included)
Horsepower
Unique diptych canvas by Pøbel
Horsepower
Spray painted on Museo linen canvas
Unique diptych 1/1
150 x 150 cm (300 cm)
59" x 59" (118")
Price £ 19 500
(5% art tax included)
Signed and numbered.
Contact us for availability.
Ca 230 000,- en stiv pris!
Vakkert ordspill @paagra. Vakkert. 
det er 1/1 og 3x1,5 meter så er ikke så veldig høyt priset egentlig. Hadde det vært et annet motiv så (en eller annen form for fisker) så tror jeg ingen hadde reagert på prisen
Problemet med pris og motiv er vel at dette ikke er noen fisker eller en annen nordlending
flott tidsaktuelt motiv som jeg liker godt som gatekunst, men jeg blir litt overrasket om dette selges og havner på en vegg i Norge.
Til sammenligning kunne en person kjøpt begge The Lovers 1,5x1,5 til £14.000 ved utgivelse (gitt att en var rask nok på avtrekkeren). Synes det er tøft at han kjører opp prisen jeg. Han har “baller” for å holde seg til ordspillene 
Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt det tvert! Syntes det er helt rått!
Vi kan jo spørre @Gard som er gallerist og selv selger bilder i denne prisklassen, hvem er det som er i kjøpergruppen for dette bildet tror du? (bortsett fra meg som mangler penger)
Overraskende mange som har den type penger og er villig til å bruke det.
Jeg ser på dette som en slik provoserende kunst som den riktige samler med penger lett kunne finne på å ha på en eller annen vegg. Ikke nødvendigvis akkurat de som er med i dokuserien på NRK om kunstsamlere, men samme type. Uten at hele den gjengen skal puttes i samme bås.
Ikke ny Pøbel,men noen som vet historien bak her?
Mye god oppmerksomhet rundt ham for tiden i allefall!