Ikke hørt noe. De bruker nok litt tid på å finne loddet mitt 
må være noe feil med mailsystemet, jeg har kun fått tilbud om “Gratis Kongelig minnemedalje” og “Fornøyd garati - PROBLEMER MED-VANNLATINGEN”
… eller, kan en av dem være fra Pøbel? 
Tror ikke det. Det har vært sånn på hjemmesiden til ABC printhouse noen dager allerede. Hvis man klikker på objektene så ser man at det er en link til lotteriet.
Merkelig. Jeg har ikke fått noe epost. Hverken avslag eller faktura. Sjekket også spamfilter.
Han sier vel at det ikke blir sent ut mail før alt er fakturert, så er nok derfor du ikke har hørt noe 
Ah. Du har rett. Her leste jeg veldig fort og tenkte teksten over var sendt ut på epost til folk. My bad! 
.
Spent på hva dette er for noe… 
Det er sett med flere Mute i hver eske. (Er nok flere han vil Mute enn Trump, og her kommer de i str 35x35) Kanskje.
Den som ble sluppet på studio clear out nettopp? Dersom motivasjonen er flipping - er det noe særlig å hente på denne da?
Alt tyder på det fra beskrivelsen i annonsen og nummer 1/5. Prisen var 6000 pund, så jeg vil tro det er en grei oppside her. Med forbehold om jeg tar helt feil om personen da
Han har bud på 100k !
Da ble hvertfall min uvitenhet raskt bevist 
Kjipt at den endte opp hos en som ikke ville ha den.
Sier han ja.
Det var min tanke og. Det kan umulig ha kommet så brått på med 2 år i utlandet…
Om han har fått bud på 100k så må vel dette nesten være rekord for pøbel. Ikke mye som selges over 100k, muligens Lofoten. Så om annonsen er borte om noen dager så stemmer det nok… om den blir liggende så er det nok fake pris pressing.