Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Har ikke startet noe auksjon ennå. Det får komme i en annen tråd.
Litt i tenkeboksen angående det med makspris og veledighet. Mulig det blir litt vanskelig å administrere.
Betale til meg og så stole på at jeg gir det videre eller la folk by fritt over makspris og at jeg stoler på at det blir gitt videre av vedkommende som vinner.

Etter vinneren har betalt beløpet over makspris til det formålet som er gitt, må kvittering fremvises sammen med restbeløp før trykket blir levert?

Eller rett og slett kjøre en vanlig auksjon og ta alle pengene selv. Det er helt innafor :+1:

12 Likes

Ja, det hadde jeg selv gjort :slight_smile:

1 Like

Gjør som du vil, jeg gir deg ikke stempelet som flipper hvertfall :slight_smile:

1 Like

9 stykker til salgs på Finn nå.

Ingen som har fått dette i ramme ennå?
Venter med mitt for at andre kan få gjøre jobben og finne den rette rammen🤣
Vil gjerne se flere alternativer.
Hva tror folket om:
Svart enkel ramme, dobbelt passepartout med svart ytterst og orange som fargen i trykket i innerst. Eventuelt hvit ytterst.

Mitt er inne til innramming nå. Gikk for enkel sort list, dyp ramme, dobbelt passepartout med hvitt ytterst og matt sort innerst. UV70. Gleder meg til det kan hentes!

1 Like

Mitt er også inne hos @JonasLeborg. Glææder miiig til å hente!

Da var Pøbelen hentet. Veldig fornøyd!

34 Likes

Ble veldig bra!! Kan du spørre hvor du rammet det inn, og hva det kostet?
Vurderer samme på min!

2 Likes

Bor i Haugesund, så jeg brukte Dahls her, som alltid leverer :slight_smile: Betalte kr 3670,- for UV70, dobbelt passepartout og dyp, svart list.

4 Likes

Ble meget pent. Hvis det er flere som har fått gamlefar opp på veggen må de gjerne dele bilder, jeg er litt i villrede på rammevalg.

2 Likes

Noen som har valgt flytende innramming og vil vise bilder eller noen som har en formening om det kan se bra ut på dette trykket?

Fikk mitt idag! Woow! Dette er virkelig et av de fineste trykkene jeg har kjøpt…dette blir en klassiker!:slight_smile:

2 Likes

Her er min

2 Likes

Det kan nok funke bra det. Personlig liker jeg det best flytende når papiret har ruglete “avrevne” kanter, noe dette trykket ikke har, men akkurat det er vel bare en smaksak :slight_smile:

1 Like

Og der var min i hus! Strålende jobb av @JonasLeborg . Elsker den!

22 Likes

Den er absolutt pen. Jeg ser du har en annen fin en hengende i et annet rom. :slight_smile:

1 Like

Ja, var heldig å fikk en blå ICWT på lotteri. Så gruer meg til neste slipp, har hatt såpass flaks de siste gangene at jeg fortjener å ikke få på neste.