Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Jeg fikk en i handlekurv men da jeg skulle betale fikk jeg opp «du har ingen varer i kurven» det jeg lurer på er, får alle en i kurven men det betyr at en må være rask som f? I såfall jævli kjipt om jeg hadde en men ble sendt tilbake til startsiden!

1 Like

Førstemann til å sjekke ut ja. Trodde jeg hadde en rød helt til jeg hadde sjekket ferdig ut gjennom paypal og fikk beskjeden rett i tryne.

Ok, meget kjedlig! Da får vel strengt tatt alle en i kurv men deretter må en være jævli rask!

Dette er forklaringen fra ABC Printhouse:

«PayPal har endret betalingssystemet sitt. Dette er beklagelig, men ikke
noe vi har kontroll over i denne omgang.

Tidligere har kunden hatt 10 minutter på seg til å fullføre
bestillingen. Dette førte til at flere personer “ruget” på produktene,
og gjorde dem utilgjengelige for andre kjøpere. PayPal har nok endret
systemet for å redusere slike “sabotasjer” Det nye systemet baserer seg
på at handlekurven ikke lenger fungerer som en reservasjon og at bildet
ikke er kjøpt før det er betalt.

Problemet er også at i og med produktet ikke kommer opp som “sold out”
etter det er lagt i handlekurven, har dette ført til at veldig (veldig)
mange flere enn de 320x har fått den i kurven sin. Men kun de 320 som
raskest har fullført betalingen har fått dem. Så potensiellt sett er det
sikkert over tusen peroner som har “mistet” sine fra handlekurven

Vi har forståelse for at dette har vært frustrerende for mange. Vi er
selv overasket av det nye systemet, og var ikke klar over denne
endringen.»

2 Likes

Får finne ut hvor de som står bak abcprinthouse handler for så å ta ting fra handlevognen deres. /stalkermode

1 Like

Varen er ikke din før du har betalt. Helt greit syntes jeg. Og, dette er jo ikke noe ABC har funnet på selv heller.

1 Like

Det er vel helt likt som alt man kjøper hos grafittiprints og andre steder som benytter paypal? Helt fair måte trykket ble solgt på. Lotteriet som var på Anna syntes nå jeg flere her inne fikk dobbelt opp av print og finn var full av flippere i minst like stor grad som dette slippet. Vi som fikk dette skal være glade for er at det ikke kom fra grafittiprints. Da hadde denne tråden først og fremst handlet om fortollingsgebyr. :grinning:

3 Likes

Joda, er forsåvidt enig, men er fremdeles litt bitter :pensive:

1 Like

Men det har ikke alltid vært sånn, og jeg pratet med ABC før release og fikk beskjed om at det ikke var førstemann til å sjekke ut. Ikke like gøy da.

Dumt ingen kjørte opp et “veddemål” på 8+stk på finn samtidig på denne (som SC & MW Two Souls) for da hadde de vunnet penger. Nå er der vell 9 stk som selger denne nå, samtidig!

  • Hvor mange var kjøpt med intensjonen for rein flipping?
  • Hvor mange er på finn pga prisene ligger så høyt over kostpris?

Gjetter 10-15%, og at alle er der pga easy money

Blir man skutt og drept om man kjører auksjon her på KV uten minstepris?

8 Likes

Nei.

Nei eg tror det blir gøy! Det har jo tatt helt av med denne pøbelen, selv med opplag på 300, så eg garantere deg bud :wink:

Kjør på. Bedre her enn på Finn om man allikavel skal selge.

Kan jeg komme med et forslag?

Kjør på med forslag!:grinning:

Hva med å kjøre en auksjon der du setter en fornuftig makspris du er fornøyd med, alt over dette går til et veldedig formål?

Da blir alle fornøyd, til og med Pøbel og du får ikke et stempel som flipper :wink:

Jeg syns det er helt innafor å kjøre en helt vanlig auksjon. Hadde vært kjempemorsomt! Jeg skal ihvertfall by, har flere som er ute etter trykket

1 Like

5500 :raising_hand_man:

1 Like