Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Folkens. Det er sol ute. Skal vi gi denne nitriste prisdiskusjonen opp og i mente en liiiiiten pause a?

8 Likes

Enig med den. Jekk en øl og ny finværet.

1 Like

Nei, ikke gå. Jeg har pådratt meg en stygg influensa, og denne diskusjonen er det eneste som varmer på en ellers nitrist fredag for min del.

11 Likes

…eller hva med en Påske GT i finværet…?
God bedring @Kebabdyret :hatching_chick::hatched_chick::sunny:

7 Likes

Oppdaget denne fiskermannen i kjelleren hos foreldrene mine. Selges HBO 15.000 :joy: Er dog usignert og unummerert :wink:

3 Likes

Tilbyr fortsatt 12.000 for uåpnet tube med fiskern personlig levert i Hovedstaden.

Rammeplanen er klar :wink:

1 Like

Rammen er et forsøk på humor? :no_mouth:

1 Like

Det der kan da ikke være lov? Her burde Finn stenge fyren ute fra hele siten.

Hva er det som er riktig pris i dag da? Den prisen du ønsker, synes subjektivt er rettferdig og er villig til å betale? Finner det merkelig at en påstå at det ikke er rett pris, bare pga en personlig ikke er villig til å betale det, når flere trykk har skiftet hender til +15K? Det blir ikke en usannhet bare for at en ikke er villig til å betale den prisen i dag. Er tydeligvis andre som er det og som villig betaler det!

Er morsomt å observere hvordan flere, både ubevisst men mest bevist, argumenterer etter sin egen agenda og lommebok vedrørende dette printet. :grin:

NB! Jeg har ikke dette printet å selge eller noen som helst intensjon om noen gang å kjøpe dette printet.

Veldig glad trådstarter får en e-post ved hver eneste nye post i tråden…

15 Likes

15 k hvis du vil ha dette populære trykket rett etter release er vell OK? (Jeg fikk ikke så prøver ikke å snakke dette opp) flippere blir vi aldri kvitt, og vi har vell «alle» solgt noe med fortjeneste?

1 Like

Jeg har aldri kjøpt et trykk med tanke på å flippe det. Og hvis jeg har solgt noe jeg har kjøpt videre rett etter release har jeg priset det fornuftig. Synest hele flippinga er en uting, rett og slett noe jeg ikke har interesse av å være med å støtte. Hadde pøbel gitt ut trykket til 10.000-15.000.- eksemplaret er dette en helt annen sak… jeg er ikke intr i å støtte sydenturen til en ussel person som skal gjøre butikk av å snylte på “ekte samlere”.

8 Likes

Hvis man ikke er liker flipping,hvorfor kjøper man da noe på release for å selge videre rett etterpå,og til «fornuftig pris». Alt over kostpris i den settingen er vel flipping?

4 Likes

Haha. Den tråden her! :heart:

1 Like

Betalte 14k for printet. Pris har ikke så
Stor betydning når man finner noe man virkelig liker å vil ha opp på veggen. Dette var uten tvil mitt 1 prioritert i år så synes 14 k ikke var ille i det hele tatt! :wink:

9 Likes

«Riktig pris» er ferskvare og er et resultat av noe så kjedelig som tilbud, etterspørsel og betalingsevne / betalingsvilje. 15 var riktig pris for de som har betalt det, men i dag kan du kjøpe det rimeligere på Finn. 12-13 er nok «riktig pris» i dag, men er nok noe annet om en uke…

Ja denne tråden er artig. Nei er en fordel å ikke støtte en «ussel person» :joy::joy::rofl::rofl:

Vi liker ikke ussle personer :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Dette her blir vi jo aldri enig i… har vært diskutert så lenge jeg har vært på forumet (1 1/2 år) og garantert før det.

Og som andre før meg har påpekt. Kunst er verdt det folk er villig til å betale. Ender bildet opp med å stabilisere seg på 15k, ja så er jo det verdien. Det positive er jo at dette er med på å løfte andre verk som ICWT. Det lå jo på ca 14k før pipetrynet kom for salg. Eneste grunn til at pipen kanskje kan havne litt lavere er pga opplag. ICWT, var det 250 som ble sluppet?

1 Like

Pipetrynet :joy:

3 Likes