Pøbel - The Lovers - NFT

Ja den kom aldri etter jeg gjorde dette. Tenkte det samme som deg, nå trykker jeg transfer så får det bli som det blir :see_no_evil_monkey::joy:

Men det jeg gjorde for å få den opp var

Kopier MetaMask adressen din og lim den inn inn i Etherscan.io

Så scroller du litt med på siden og og finner der det står Token Transfer (ERC- 20) og klikk på den

på den nye siden scroller du ned til der du ser det står Amount - Token
Amount er xx,xxx noter deg disse sifrene uten komma.

Klikk på MakersTokenV…

på siden som da kommer opp ser du under OTHER INFO
Token contract, kopier denne

Så går du til MetaMask, velger NFTs - import NFTs

Lim inn Contract ID i adresse feltet og de fem sifferene i ID feltet og klikk IMPORT

Da dukket min opp.

####DISCLAIMER####

Jeg har null peiling og det finnes helt sikkert enklere/tryggere metoder men min kom over, så dette gjør du på eget ansvar :joy:

1 Like

Lurer på om du hjelper meg i mål her Paagra, hvilke fem sifre er det jeg skal sette i ID-feltet? :slight_smile:

I Eterscan:

Amount, her står der fem sifre hos meg xx,xxx sett inn disse fem uten komma i ID feltet

1 Like

1 Like

ok, tusen takk!
Får opp # 47540 nå i matamask, men ikke noe bilde av NFT’en. Samme hos deg?

Jepp, ikke noe bilde her heller.

Klikk på NFTen og så klikker du på de tre prikkene oppe i høyre hjørne > View on OpenSea

1 Like

Deilig! Tusen hjertelig takk for hjelpen!!

1 Like

Bare hyggelig :blush:

Kan melde om at opplaget nå består av 48 stk og ikke 50. Mine to er lost in cyberspace. Fikk sendt dem fra Markersplace, så der er de borte, men kom aldri frem til min nye wallet :upside_down_face:

1 Like

Hvilken wallet sendt du de til da?

Bitget Wallet heter det. La inn adressen til wallet (trodde jeg) men dukket aldri opp og er borte fra Marketplace.

Har du prøvd å spore disse da?

Har ikke det - forventer lite hjelp fra markersplace og har sendt dem et sted i og med at de ikke står på kontoen min der. Skal se jeg har klart å legge til eller ta bort et tegn på den nye adressen og så er det noen andre som har fått dem

Prøv å legge inn adressen til Bitget Wallet i Etherscan og se om det kan gi deg noe info om hvor de er blitt av. Eller be ChatGPT om å hjelp til å finne ut av overføringen.

Var det ikke bare å kopier adressen din til Bitget Wallet eller måtte du skrive alle tegnene selv?

1 Like

Jeg syns Pøbel burde finne en løsning for disse NFT’ene. De er flotte. Noen som har spurt han om han kan “brenne” dem i en printrelease på 50 istedet? Eller originaler.

Han hevdet jo at makersplace var beste løsningen i sin tid, der tok han ihvertfall feil.

1 Like

Jeg sendt han følgende melding i dag tidlig på Instagram (ingen svar enda): Hei, Håper sommeren har innfridd så langt. Jeg var en av de heldige som fikk kjøpe The Lovers NFT. Jeg registrerer nå at Markerspace har lagt ned sin virksomhet. Jeg har forsøkt å overføre den til en annen «markedsplass», men har langt fra nok kunnskap om dette til å forstå om det ble gjort rett. Heldigvis har jeg fått printet en versjon på ett lerret, så jeg har en kopi av verket fysisk. Det kan se ut som det er flere som har samme problem basert på kunstforumet «Kunstveggen.no» Mulig det ikke er slik det fungerer, men hadde det vært mulig å lage en versjon av «The Lovers» som kunne blitt solgt til de som har en NFT av verket? Da hadde alle som har det virtuelle verket fått nyte det på veggen. Bare en tanke!:smiley:Med ønske om en fortsatt fin sommer!:sun: Mvh

2 Likes

Jess, det var det jeg trodde jeg gjorde, men det ser ikke lovende ut. Wallet er tom begge steder :upside_down_face:

Ingen suksess med Etherscan. Fikk dette.

Uten at jeg vet helt hva det betyr - men ser ikke ut som jeg har noe der.