Pøbel, Whatson, Geddes, Dolk, Shepard Fairey/OBEY, DDD

Har snublet over en hellig gral. Vurderer derfor salg av noe av samlingen, da mye nå uansett står oppbevart pga. boligbygging…

Se Finn.no annonsene mine:

Pøbel - ICWT #4 FINN-kode: 57296774
Geddes - Adrift FINN-kode: 57140174
Geddes - White Cosmonaut FINN-kode: 57140174
Shepard Fairey/OBEY - Peace Dove, letterpress FINN-kode: 57139932
Geddes - Cluster FINN-kode: 57139612
Dolk - Vandal FINN-kode: 57136004
Whatson - En Pointe Textured HF FINN-kode: 57135375
DDD - Scream, orginal på lærret, blå FINN-kode: 56066961

Prisene er Finn-priser, jeg er åpen for fornuftige bud og Kunstveggenmedlemmer får selvfølgelig Kunstveggen-special-price. Pakkepriser er også en mulighet, bare ta kontakt.

Hvis noen har lyst til å bruke ufyselig mye penger, så har jeg en Whatson Eternal Reflection, orginal på blanksvart aluminium. 100x70cm.

EDIT 28.03.15: denne kommer nok ikke til å forlate samlingen allikevel med mindre du møter opp utkledd som påskeharen med et trillebårlass kontanter…sorry.

hmm ble litt nysgjerrig på hva denne hellige gralen er hehe

en av mine absolutte favoritter av icwt av hele etd som ble sluppet, var den jeg prøvde å få carta. For å la den gå må holy grailen være noe jævlig fett😀

For de som har tatt kontakt så blir det litt trege svar fra meg pga. døgnvakter med liten mulighet til fokus på annet… :grin:

DDD slipper jeg for 15k, eller nærmeste bud… :hatching_chick:

Jeg har befunnet meg i en Påske-verden uten strøm, 4G, 3G og Edge, men tilgjengjeld med utedass, telys og peis… Jeg beklager manglende tilbakemelding, kommer til å kikke igjennom innboksen min ila. morgendagen.

MW - En Pointe HF er solgt!

Pøbel - ICWT er solgt!

Kan jeg spørre hva den ble solgt for?