Jeg er relativt ny i gamet og på utkikk etter litt variasjon når det kommer til veggdekorasjon. Tenkte et morsomt motiv kunne vært noe politirelatert 
Tenker da spesielt typ Dolks Officer Down, Mason Storms Boys in the Hood, AFKs Mania. Litt “hardere”(
) motiver enn for eksempel Banksys FC og MWs love cops.
Noen gode råd? Setter pris på alle forslag 
Dran police brutality 
Denne står på ønskelista mi 
Se der, ja! Mange kule motiver! Men vet ikke hvor godt lommeboken min hadde taklet en Banksy 
Denne står på lista mi og. Kjenner du prisnivået til Dran?
Er vel ganske høyt på noe og lavt på annet? Flere Dran motiver jeg kunne tenkt meg, synest han har veldig mye artig 
Oj, den var veldig kul da! Hvem har laget det? Mente ikke nødvendigvis spesielt brutale motiver med “hardt”, men mer tja… politikritiske motiver
Så den var midt i blinken
Skurk
Det er Skurk - Fuck tha pol… Er utsolgt, ble blant annet solgt et til par i Abu Dhabi. Skurk er en av kunstnerene i Gategalleriet så jeg kan være med å formidle kontakt om du er interessert. Send PM
Canvaset heter OldSchool om jeg ikke tar helt feil? Canvaset kommer i forskjellige farger. Bildet ovenfor er mitt men det under er en annen versjon som tidligere har blitt solgt på Kunstveggen. Meget fornøyd med det!
Dolk - Pig

Dolk - Pigmask

Begge disse motivene bør du kunne plukke opp til en hyggelig pris