Posten, forsvunnet pakke

Pakke levert inn i Eidsvoll, sendt videre fra Terminal i Oslo,… og borte er den… :slight_smile:

Posten skal ha 60 dager for å finne den igjen, og det er sur ventetid (på erstatning) …

Noen på posten som “samler” på ruller merket galleri :slight_smile: ?

Hvor lang tid har det tatt? Fult mulig at den dukker opp i bunnen av en kasse eller gjenglemt i en postbil etter en uke eller to. Er nok derfor posten har 60 dagers erstatningstid, for det hender stadig at ting dukker opp igjen.

Det har tatt 13 dager…

Ville hatt litt is i magen foreløpig, selv om jeg vet det er vanskelig. Du kan trøste deg med at du i alle fall hadde forsikret pakka og ikke taper noe annet enn mye tid på dette om ting ikke går som det skal.
Selv vært borti at pakker blir glemt skannet, glemt igjen eller bare ligget på postkontoret (post i butikk) lenge uten å bli registrert. Krysser fingrene for at dette bare er en stor menneskelig feil og at pakka kommer (hel) frem til slutt!

1 Like

Is i magen fungerer nå i tropevarmen, men det er surt å vite at et bilde i ganske begrenset opplag kanskje er borte.

1 Like

Jeg hadde en tilsvarende opplevelse når jeg skulle få tilsendt en PC fra komplett. Borte var den og hverken posten eller komplett ville ta ansvar. Jeg begynte å lage ganske mye bråk om at det I hvert fall ikke var mitt problem som kunde. La press på komplett. Plutselig på magisk vis dukket den opp.

PostNord er enda verre. Der satt jeg å ventet på en bestilling fra utlandet. I følge sporing lå den på lager et par dager. Når jeg ringte PostNord brukte de begrunnelsen på at de ikke ville sende det videre før bilen var full-lastet. Miljø my ass. Jeg skal ha varen min tenkte jeg. Kontaktet forhandler å la press på de om at jeg ikke skulle sitte å vente på noe bil som skulle bli full-lastet. Da kom varen på dagen. Moralen er… det hjelper noen ganger å mase.

1 Like