Prisantydning - Sandra Chevrier - A Woman of Thousand Faces (hand finished, edt. 9/11)

Hei dere!

Jeg vurderer å donere dette trykket til Bergen Badstuforening, en forening jeg har stiftet med en kompis. Videre skal trykket auksjoneres og pengene går uavkortet til foreningens drift og utvikling.
Det jeg sliter med er å finne ut hvilken verdi dette trykket kan ha nå om dagen.

Litt informasjon om trykket fra opprinnelig annonse da jeg anskaffet trykket:
"Bildets høyre side har en stor del hvor det er håndkolorert/hand finished, slik at hvert bilde i denne lille serien er forskjellige. Dette blir altså en blanding mellom print og en original og må ikke sammenlignes med hovedserien på 80 bilder.
Det siste bildet i annonsen (nr. 6) viser et fra samme serie slik at man kan se hvor stor del av printet som er håndkolorert.
Alle bildene i annonsen er av det aktuelle bildet som selges.
Det er i perfekt stand helt fritt for skader og er lagret flatt i kunstskuffer.

Bildet er fra en serie på 11 bilder og er fra 2013.
Mål: 56cm x 71cm."

Jeg tar gjerne imot innspill her :slight_smile:

Å legge ved bildet er alltid kjekt! Vanskelig å huske alle navn på Chevrier trykk og folk gidder ikke å søke opp👍

5 Likes

Hvor skal de auksjoneres ?

1 Like


1 Like

Usikkert hvordan auksjonen vil foregå og finne sted foreløpig. Først er jeg interessert i å vite hva det kan være verdt :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.