Prisantydning Sandra Chevrier - The Triumph og She killed a man

Hei! Er det noen som har formening om hvor mye jeg kan selge disse printene for? Begge to er fra «La Cage» i 2013.

The Triumph er nr 41/80. Str 61x75cm.

She killed a man er nr 30/50, men er one of a kind grunnet taggingen «cage» utenpå printet. Finnes ingen lik. Str 46x61.

Takk på forhånd☺️

3 Likes

Pris vurdering 45-50K til sammen

1 Like

30-35k for første bildet. meget ettertraktet bilde. siste kan ta tid å få solgt for bildet er generelt ikke av det populære, men det unike gjør den nok mer ettertraktet. gjetting av pris for alle.

4 Likes

Beginning & Triumph (diptych med lik nummerering) lå vel på finn til en samlet pris på 60k ganske lenge i fjor. Usikker på om den ble solgt til slutt - men det er vel noen andre her inne som kanskje vet.

Tror mange vil ha begge i serien ved et kjøp, så ville nok tenkt at prisen for Triumph alene er kanskje rundt 25k. Er så klart vanskelig å si når man sjeldent ser de til salgs.

1 Like

Var en Triumph som lå ute på Finn i fjor i lang tid. Lå vel på rundt 25-30k. Usikker på om den ble solgt.

1 Like

Info
2 annonser av Triumph solgte / slettet fra finn ila fjoråret, 30 og 32 for de.

Det samlede settet for 60k låg lenge ute, men spørs om det var en annonse motivert for salg eller ei. Eg mener at disse to motivene samlet for 60k, i perfekt tilstand, er et solid kjøp!

Brukte selv ca 1.5 år på å skaffe meg trykkene for en “billig penge”, lokaliserte da et fra UK og et fra Tyskland. Totalprisen havnet dog fortsatt over 40 000kr, sånn til referanse. Dette var fra 2018 til September 2020, da begge hang ferdig innrammet på veggen vår hjemme i stuen :heart_eyes:

The Triumph (Som egentlige har engelsk oversettelse til “I Made It”, om man ser nede til høyre på selve trykket) og The Beginning er Sandra Cheveiers desidert beste motiv, noen gang laget! :blush:
Så alle som vurderer å selge, tenk dere nøye om her :+1:t2:

PS: Eg eier selv settet og kjøper gjerne flere av Triumph til 25000kr! Send meg PM om noen der ute ønsker å selge (trådstarter er allerede kontaktet) sitt trykk i perfekte tilstand, med COA :blush:

Og om noen skulle ønske de originale maleriebe på treplater av det gitte motivet (laget i sammenheng med Jonathan Levin utstillingen i 2015, så ligger de tilgjengelige nå, her

Eg kan også bistå om kjøp av dei originalene maleriene på treplater faktisk er aktuelt)

2 Likes

Kanvasene av disse begge ble solgt i november til en på strandalandet ( om jeg ikke tar feil). Jeg forsøkte også å kjøpe disse , men var for sent ute. Det hadde kostet, og kona hadde nok protestert kraftig…

3 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.