Prisdiskusjon Pushwagner (Fineart)

Stor sommerutstilling i Galleri Fenka.

"Galleriet, som ligger midt i Levanger sentrum, er det første i Norge som får vist frem Puswagners nyeste verker.

— Han er ennå i produksjonsfasen, så jeg har ikke alle detaljer, forteller Riala."

http://www.t-a.no/kultur/2016/04/21/Pushwagner-til-Levanger-12633640.ece

Er det lov å håpe på Manhattan?

5 Likes

Håper også på Manhattan!

Bare å glede seg…

6 Likes

Om dette og blir størrelsen på printet så må jeg nesten få bygget ut den ene veggen her hjemme…

Er det et trykk?

Del info :smiley:

Ingenting som er offisielt bekreftet, tror jeg.

1 Like

Lurer på hva prisen blir… :pray:

Uansett pris, det er jo gigantisk - 2 meter høyt innrammet… Med normal takhøyde på 240, har du noen cm igjen til å støvsuge under :slight_smile:

1 Like

Legger seg vel fort på prisen til night life (gjerne mye høyere) om det er størrelsen. Bare det ikke blir selvportrett-pris er vel mange fornøyd

Trykket over er 180cm høyt og skal vistnok koste USD 75.000,-, mens det kommer også i en mindre versjon på 130cm til 70-80.000,-, Vet ikke opplag på det store, men antar “normalversjonen” kommer i 250eks.

Latterlig grådig med stort format… :balloon: :pushpin: Hva ser folket i Manhattan? Hvorfor ønsker/håpet man på dette trykket?

1 Like

Jo sterkere fargene er, desto større er helsegevinsten, sier man om frukt og grønt. Kan man si det samme om fargene i Manhattan?

Fra spøk til alvor, det blir uansett utenfor mitt budsjett om prisene over skulle stemme. Da “smugler” jeg heller med meg hjem en Kaws eller Pose fra USA om noen mndr.

2 Likes

Skulle prisene stemme er det helt uaktuelt for meg i alle fall. Satser på at det kommer noe annet til en litt mer spiselig kost også.

75k dollar + 5% for et trykk av en norsk kunstner som ikke heter Edvard Munch…oj, oj.

Bildene på plass;

http://www.adressa.no/kultur/2016/06/09/Pushwagner-til-Levanger-med-sju-helt-nye-bilder-12858708.ece

4 Likes

6 Likes

2 Likes

Æsj, dette var dølle greier…

Jeg likte motorsykkelen.

Spent på å se de andre verkene!

1 Like

Når får vi se resten? Og hvor slippes disse trykkene? Fineart? Pushwagner.no?

2 Likes