Prissjekk Baboom

Hei.
Lurer på denne printen fra Sandra Chevrier og Martin Whatson - Baboom.

Er 60-70k en innafor pris for dette bildet?
Nydelig bilde med flott størrelse.

Halvparten, da hadde det kanskje vært innafor.

4 Likes

Såpass?

@Onkeljohn kjøper ALLE til 30-35000kr med en gang! Send meg en PM :slightly_smiling_face:

  • Ville sagt ja til 60+ for Baboom om rammet inn.

  • Både Martin Whatson og Sandra Chevrier

  • Lavt opplag (kun 20), hvem av de gir ut slike opplag idag?

  • Veldig stor størrelse på trykket.

  • Representere begge kunstnerens typiske trekk fint, og er nydelig å se på.

Dette er dog mine meninger, og eier både Whatson og Chevrier.

3 Likes

Baboom er priset alt for høyt på Finn.
Maks pris pr dags dato er ca 45-50K
Alt over er urealistisk

3 Likes

@Shagga_Son_of_Dolf sier du det altså.

Ja dette skulle jeg visst for et lite år siden da de ble omsatt, dog uinrammet , for 22K og 18K ( tar da utgangspunkt i opplysningene selgerne kommer meg )

For 60-70 K tror jeg faktisk man klarer å forhandle seg til en unik 1/1 med Sandra C, hun er jo forholdsvis enkel å kommunisere med.

Det hjelper jo ikke hvis man vil ha Baboom, men for den prisen , nei takk.

6 Likes

I fjor ble det solgt et for $2250 i begynnelsen av 2020. Siden april/mai ifjor har MW prisene økt ganske mye. Mye pga interesse fra utlandet.

Tror dette er i det øvre sjiktet men tror også halvparten er feil dessverre. Vil si et sted mellom 45-55K. (Min personlige mening). Men hvis prisene fortsetter å øke så skal du ikke se bort i fra det blir riktig pris etterhvert.

Synes både @Shagga_Son_of_Dolf og @anon31197900 har gode poeng og føler de treffer med erfaringene jeg har gjort meg det siste året.

Generelt for MW Print som tidligere har blitt solgt for 20-30K i fjor har doblet og triplet seg i pris er erfaringen jeg har gjort meg. Lavt opplag gjør det mer ettertraktet. Ikke ofte man ser dette printet til salg. Collaben er fin og veldig på høyde med de andre collabene. (The cage of Two Souls).

Eks.
Hjalp en venn med å kjøpe et BTW i dag og de fleste tilbudene som kom inn lå på 25K og oppover for main Edition.

Ja, man kan selvfølgelig selvfølgelig forhandle seg til en unik 1/1 fra SC til den prisen men er det riktig verk for deg? Får du med taggene til MW da?

Har ingen egeninteresse av å pumpe opp prisene da jeg ikke har noen MW eller SC verk lenger så håper dette er et nøytralt svar.

3 Likes

At MW prisene har økt ganske mye er jo en ting, ( har er inne i en «god stim» for tiden ) , men at denne collaben har 3-doblet seg i pris er noe helt annet.
Jeg kan faktisk ikke komme på et eneste print av Sandra , med eller uten MW tags som har doblet seg i pris siden i fjor heller. Kan du ?

1 Like

La meg presisere, snakker ikke om trykk som ble released i fjor , for der dobler alt seg, men trykk med etablerte priser i 2020

1 Like

Ja, MW har vind i seilene om dagen.

Takk for presiseringen! :slight_smile:
Enig i at trykk fra 2020 dobler seg og noen tripler seg også i verdi. Dette gjelder MW for å presisere.

Eksempel på Collab som har mer enn doblet seg fra i fjor med etablert pris på 20-25K i fjor: The cage of two Souls(HF).

1 Like

:rofl:

Hva med 7187.5 USD (62000+) for en main two souls, teller det? :sweat_smile:

2 Likes

Hva vil en fornuftig pris for en Cage main være?

For den prisen har jeg også en :slight_smile:

:joy: Er ikke det auksjonsrekord for både Chevrier og Whatson?

1 Like

Er igrunnen målløs. Ser hva du viser til, men kjenner ikke til det. For meg vitner det i grunnen bare om at enkelte ikke følger med i timen. For si som jeg sa innledningsvis i denne tråden.

Hva med denne i collab-versjon?

Du refererer til deg selv her, eller? :sweat_smile:

Den har blitt omsatt for ca 18k. Innrammet

Det tror jeg ikke medfører riktighet, denne altså

https://expressobeans.com/public/detail.php/284599

Hammerslag prisen var vel 5750, og så må vel selger betale auksjonshuset fort 20% av dette, så selger sitter igjen med ca 4600USD, stemmer ikke det?

1 Like