Prissjekk: Martin Whatson - Passe Washed Gold Leaf og Martin Whatson & Sandra Chevrier La Cage Et Les Deux Âmes - HF

Ja da ble Passé solgt til en pris midt i prissjiktet enkelte antydet tidligere i tråden her :sunglasses::+1:.
Så da et spørsmålet ,synes du dette var en ok sum, eller røverkjøp.
23100,- for en ferdig innrammet Passé HF ble altså «fasitten»

Når jeg sammenligner med de andre salgene jeg vet om for en måned og to siden så synes jeg dette gikk litt billigere enn det jeg hadde forventet. Siden andre har blitt solgt for høyere enn det.

Alt i alt så er det helt greit. Jeg er ennå veldig fersk med å finne ut hva jeg liker og ikke liker. Alt som kjøpes er for å henges på veggen. Blir jeg lei eller føler det ikke var noe for meg likevel så blir det solgt. Jeg har tapt på noen salg og på dette gikk jeg i pluss. Hadde meningen vært å tjene penger(Flippe) så hadde det aldri blitt rammet inn og hengt på veggen først :slight_smile:

Håper ny eier blir fornøyd :smiley:

13 Likes

Ok, regner jo med at kjøper blir fornøyd jeg og.
Og enig med deg, kunst som ikke gir deg noe,kan man like gjerne selge👍

Men hva har disse gått for tidligere mener du? Jeg ser det ligger noen main ute, usolgt til 18000,-, og vet noen main ble solgt i april , mai til 14-15K.

Personlig synes jeg prisen var ganske så bra, Ca 20000,- for ditt uten innramming ,for et trykk som er knapt et 1/2 år gammelt, og sånn sett ikke har «etablert» seg nok etter min mening.

2 Likes

Av det jeg vet om så vet jeg om tre salg de siste tre månedene:
Gallerikollekt - 28K ferdig innrammet med sort ramme og hvit passepartout.
Privat salg på Finn - 26800,- med samme type innramming som min.
Fått melding av en her inn som kjøpte et uten ramme for 24K.

Før jeg la den ut på auksjon ble jeg tilbudt ca.25K som jeg takket nei til. Vedkommende ville ikke være med i budrunde. Tror nok ikke alle vil være med i en offentlig budrunde samt. er det det å treffe på riktig kjøper til riktig tid :slight_smile:

3 Likes

Ja da er det jammen sprikende informasjon ute å går.Snakker du kun om HF?

Ja det er kun snakk om HF.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.