Prissjekk: Martin Whatson - Passe Washed Gold Leaf og Martin Whatson & Sandra Chevrier La Cage Et Les Deux Âmes - HF

Noe nytt skal inn og da må noe ut pga veggplass og økonomi.

Noen som kan hjelpe meg med markedspris på disse to verkene.

Martin Whatson - Passe Washed Gold Leaf.
X/50, COA følger med. Rammet inn med sort rammelist og dobbel passepartout. Artglass UV70.

Martin Whatson & Sandra Chevrier - La Cage Et Les Deux Âmes - HF.
AP. Kjøpt av et hyggelig medlem her inne som kjøpte det direkte fra Martin Whatson. Ingen COA men har bilde av fakturaen fra tidligere eier. Rammet inn flytende med sort rammelist og hvit papp bak. Artglass UV70.

8 Likes

Kjør auksjon her på KV, så får du svaret :grin: Jeg tipper et sted mellom 20-30.000 per stk, litt mer for Sandra/MW enn for Passe

3 Likes

Hvor bor du? Jeg er interessert i passe hvis jeg får solgt min main. Send meg gjerne pm om du vil komme med et prisforslag😊

Ja, en auksjon er absolutt en mulighet men vi får se.

Jeg holder til i Oslo.
Litt usikker på prisoverslag foreløpig @Bendik

1 Like

Ville kjørt auksjon med minstepris 25k på passe og 30k på den med SC. :slight_smile:

1 Like

Med en slik minstepris er du vel garantert å ikke få solgt noen av trykkene dine.

Den Sandra HF som du selger tror jeg du med litt flaks kan få 20-25k for

Passé noenlunde det samme, hvis du da finner en kjøper som like innrammingen.

3 Likes

MW/SC HF gikk for over 32.000 sist vaultsale.

1 Like

Inkl. 2 miniprints til noen tusen. Vil si 25-29k for MW/SC hf er mulig.

Hva GP «får» for sine trykk på Vault Sale har jeg aldri helt forstått, eller faktisk aldri helt trodd på. Men på ebay eller Finn har jeg ikke sett noen bli solgt til den prisen.

GP hadde en sort/hvit versjon av denne SC/MW ved forrige «sale», er det den du tenker på??

3 Likes

@AndreasJ Sant nok :slight_smile:

@Onkeljohn Nei, det var en HF, mulig det var en PP.

@MaWeBra @Onkeljohn
Fra siste vaults i april


2 Likes

@paagra

Flott! Dette var 19. April.

Dette var kursene den dagen:

Dvs 2500x12,84=32.100,-

Men ja, var jo med noen miniprints også.

1 Like

Akkurat. Bra noen tar vare på «tilbudene» til GP. :+1:

Den mono versjonen, eller en av de 4 i opplaget som jeg aldri har sett til salgs før vault salget , havnet tilfeldigvis hos en heldiggris på Finn.

2 Likes

Ja, sett denne.
Han selger jo nesten til kostpris da (3500x12,84=44940).

Ja merkelig ikke sant. :flushed:

2 Likes

Denne «heldiggrisen» på Finn har nok etter all sannsynlighet ikke betalt de summene som det refereres til…

1 Like

Da får det bære eller briste :grimacing:

3 Likes

Kjører du auksjon på SC/MW ? :grin:

Vet ikke helt foreløpig om jeg tør det. Da må Passe gå for en ok sum og Ikke være et røverkjøp :wink:

1 Like

Artig med røverkjøp :slight_smile:

1 Like