Prissjekk: Martin Whatson - Zebra

Hei!

Tenker å kjøpe en Zebra (main edt) av Martin Whatson.

Hva tenker dere er riktig pris for en Zebra uten ramme?

K

6.-7.000,-.
Den forrige som ble solgt gikk for 8.500 ink ramme.

1 Like

Jeg vet ikke hvor 8 500,- kommer fra, men jeg tror 6-7000,- er i overkant optimistisk kjøpspris. Jeg har ikke sett zebra priset så lavt siste året og de forsvinner ganske radig når de er tilgjengelig.

1 Like

Det som lå på Finn til 7.000 i går ble solgt for 8.500,-.
Vil nå si det er et ganske ferskt resultat. :wink:
Det hadde derimot ikke ar glass.

Det ble solgt en på eBay til 6.500 ca for en del mnd tilbake av et annet medlem her inne. Salget ble aldri gjennomført og selger har prøvd i lang tid å få over 10.000 for det i etterkant. Det har ikke lykkes.

1 Like

Ja kan være 6-7000 er riktig pris, men det er et godt stykke under hva som har vært normalen for det bildet. Så hvis man får den prisen som kjøper bør man være ganske happy. Og litt misfornøyd som selger :wink:

Men du sier det lå et bilde på Finn for 7000, som gikk for 8500? Hvis det stemmer, så var det vel underpriset. Og litt tålmodighet hadde kanskje gitt noe mer. Og hvis jeg har forstått det gjennomsnittlige forummedlemmet, så får man vanligvis ikke noe ekstra for selve rammen?

Jeg tror ikke det er veldig underpriset. Har ikke sett så veldig mange salg av denne de siste årene jeg altså, men inntrykket er at de er ganske lavt priset. Litt likt som Toucan kanskje.?

Stemmer at man ikke får stort mer for rammen, men er fortsatt mange som ikke aksepterer/skjønner det.

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.