Prissjekk SC - La cage et le poids du bonheur

Noen som har en pekepinn på en fornuftig pris for denne?

Edition of 5

$2000 nytt

3 Likes

Så en tilslags i Facebook-gruppen for en stund siden.
Vet ikke om den ble solgt, lå til $2500

1 Like

Det er denne jeg har mulighet til å kjøpe.

1 Like

Han droppa prisen nå til $2250 som i følge han er under kost, selv med release pris på $2000, mulig han skal ha igjen porto og toll som ble opprinnelig betalt

2 Likes

Jepp. Jeg er i dialog med han. Vil bare forsikre meg om at dette ikke er en dårlig handel fra min side. Ok at det er under kost, men hvordan vil dette bli å selge igjen når tiden kommer. Det virker å ha ligget ute en stund

1 Like

Tilbud og etterspørsel avgjør. Virker som han ikke må selge nok (selvom han ikke har plass på veggen) til å la den gå under releasepris helt enda.

Kun basert på hva jeg tenker om dette trykket, antall og andre tilsvarende som ligger ute for salg. Jeg antar du vil klare å få solgt den igjen for rundt 20k, men skal du ha profit over må du nok belage deg på at etterspørselen kanskje er tilsvarende som i dag.

Denne har vel ligget ute nå i ca 5 Måneder uten noe respons, har også ligget ute på UA fra samme person.

Regner med du har gitt han noen tilbud allerede som han ikke enda har akseptert, is i magen er alltid lurt :slight_smile:

2 Likes

På denne jaktes ingen profitt. Jeg digger bildet og har sykt lyst på det. Jeg er bare litt redd for å bli sittende med et bilde som aldri blir solgt igjen. Men igjen så kan man tenke sånn om alt man kjøper :joy:

5 Likes

Kjøp det om du liker bildet – tror ikke det noen gang blir et verk du får tilbake pengene på, men aller viktigste er det at DU liker bildet. Vent et par måneder og by han $2150, så får du det sikkert.

4 Likes

Kommer nok aldri til å bli lettsolgt. Mangler det som gjør Sandra bildene attraktive. Er litt som en Whatson uten tagging: vanskelig å selge og du må regne med lav pris.

1 Like

Det er sant det du sier der. Mulig det er derfor jeg blir tiltrukket av det, siden det er annerledes enn resten… Gøy å skille seg ut litt. Må nok gå litt inn i tenkeboksen på denne.

1 Like

Skambud er frekkhetens nådegave, så om denne er verdt kost? Ja.

2 Likes

Godt innspill. Her deler vi noe av de samme tankene. Eier du dette motivet selv, siden dette er en av dine favoritter?

3 Likes

Jau… Er en del heftigere live enn noen få pixler på en iphone… :slight_smile:

6 Likes

Har du et bilde av det opphengt på vegg? Artig å se et annet perspektiv på det. Om du har det innrammet da