Prisvurdering/bytte/salg FinDac Redux Series «Sonyeo Nagel» ED 2

Hei!

Lurte på hva dere mener dette printet ville gått for så jeg eventuelt vet hvor jeg skal ligge ved et bytte/salg?
Ser at ED25 versjonene ligger ute for 17-18k på eBay, men mener selv at dette er stivt.

Printet mitt er en blanding av orange og blått og appellerer nødvendigvis ikke til «alle» så klarer ikke å ta en vurdering på det selv.

Tar også i mot bud om noen ønsker å kjøpe.
Link til print: FINDAC REDUX SERIES "SONYEO NAGEL 18" ED OF 2 – GraffitiPrints

Har trykket fått kjølt seg ned?

21 Likes

:joy::joy:

1 Like

Det er verdt 9000,- NOK. Er vel det du ga for det, inkl. porto.

4 Likes

La meg presisere at printet var tiltenkt til å ha i egen stue over et spisebord, men med ramme blir printet for høyt.

Ønsket derfor kun å vite hvor jeg skal legge meg i cirka verdi i et eventuelt bytte til et fysisk lavere print som hadde passet bedre. Om noen ønsket å kjøpe det så kunne det også vært aktuelt.

1 Like

Vanskelig å si da det er smak/behag av kjøper. Noen FinDac-print er meget populære og går for flere ganger kjøpesummen, da er det lett å si en ca. pris. Mens andre er det vanskeligere å få solgt. Opplaget er på 2(om jeg ikke husker feil) i de fargene. Den er sjelden, men usikkerheten ligger jo i om noen ønsker å kjøpe trykket i de fargene. Du får sikkert greit igjen de pengene du har lagt i det, men en ca. pris blir bare spekulasjoner. De er også nettopp kommet i posten til samtlige av kjøperne. Du kan jo eventuelt vente litt å følge med på utviklingen før du legger det ut for salg.

Baserer svaret mitt på egne erfaringer. Har ett print som gikk veldig kjapt til den prisen jeg forventet. Mens et annet ikke er blitt solgt enda. Valgte å legge mine ut for salg da jeg etter en stund fant ut at FinDac ikke er for meg selv om han lager veldig flotte og detaljerte motiver.

1 Like

Tusen takk for veldig informerende og konstruktivt svar.

Helt enig med deg at farge kombinasjonen gjør at det sikkert kun finnes en håndfull av folk som kunne vært interessert i bytte eller kjøp.

Jeg får ta på meg tålmodighets buksene og følge med på utviklingen.