Pushwagner - home again + biker

hei,

noen som har en formening om hva som er fair pris på pushwagners:

  • home again
  • biker

alle inspill settes pris på

johnj

Fair pris er vel rundt det som det ble solgt for ved slipp vil jeg tro…
Kjøpe eller selge?

hva var prisen ved slipp da ?

for min del skal jeg bytte dem til meg som en del av en byttehandel (så jeg er vel kjøper i dette tilfellet)

og, jeg tenker fair pris, en pris begge parter kan leve med

Hva bytter du med da? Mushroom girl og police line?

nei,

prøver bare å finne ut hva fair pris er egentlig

vet du ?

Ligger en haug med home agein på finn. Den laveste er priset til kr 27000. Noe som var utsalgspris på pushwagner.no for noen uker siden.

Pris ved slipp var 9000 for biker og 13000 for home again, siste pris før de ble utsolgt var 21000 for biker og 27000 for home again.

takker og bukker for innspill, settes pris på

1 Like

Tipper Home Again og Hello snart matcher i pris. Er kulere å komme hjem fra jobb en å gå på jobb, men er ikke så stor forskjell på printene at Home Again vil dra i fra på pris tror jeg. Ble ikke HA sluppet litt før H også? Kanskje mange kjøpere av HA som vil ha Hello i stedet nå når de ser at det er freshere farger på det…

Jeg har sett begge, og jeg er veldig glad for at jeg gikk for Home Again. Synes det var renere og stiligere med de åpne dørene. Men det er nå bare meg

2 Likes

Har kjøpt begge. HA klar favoritt!

2 Likes

Helt enig, HA gjør seg bedre.

Hvor får man tak i rimeligste Hello og Hello again nå? Mine foreldre ville ha en og der er jo forskjellige priser.

Hello kan du kjøpe på www.pushwagner.no home again er utsolgt så det må kjøpes privat f.eks www.finn.no

Hello for 23000 på Pushwagner.no og Home Again på Finn.no for 27000 kr er de rimeligste alternativer jeg finner på en enkel søkerunde.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.