Pushwagner Jobkill

Selges ferdig innrammet originalt fra Pushwagner. Sertifikat følger med.

Teknikk
D.G.A.

Opplag
250
Prod år
2018
Signert
Attestert
Motivformat
99 x 128,5 cm

Utsolgt
Dette kunstverket er dessverre ikke på lager.
Kontakt oss så skal vi prøve å skaffe det:
Epost: kundeservice@fineart.no
Telefon: 22 01 24 20

Teknikk
D.G.A. (Digi…
Opplag
250
Prod år
2018
Signert
Attester
Motivformat
99 x 128,5 cm

Bildet ble solgt kun innrammet med en håndlaget ramme i massiv bøk med refleksfritt Groglass AR70 inkludert i prisen.

Kan vel være greit å si noe om pris? Ser det ligger 4 stk på Finn :slight_smile:

Lykke til med salg, konge motiv!

1 Like

Ligger 3 stk, ene er betalt annonse :slight_smile:

Prisen er 45.000,- glemte å legge den til.

Er de virkelig utsolgt nå fra galleri pushwagner også?

1 Like

Vi har fortsatt tilgjengelig for salg alt fra Pushwagner, oss bekjent fortsatt tilgjengelig Jobkill. Ta kontakt ved interesse

I utgangspunktet utsolgt ja. Galleri skal ha 52.000 sist jeg sjekket.

1 Like

Nu er der fire Jobkill uten Push-signatur på Finn´ern :wink:

Av og til lurer jeg på om det er smart å annonsere noe til salgs her på KV?!?:thinking:

2 Likes

Poenget ditt er? Skal jeg legge ut ting for salg eller linke til noe, neste gang du selger? Eller bare low balle prisen for gøy? Ferdig innrammede bilder fraktes gjerne ikke langt, og disse er greit spred i landet.

1 Like

Liten sidenote: Da Pushwagner døde for 1 år siden var det 113 treff på søkeordet “Pushwagner” på finn. Idag er det ca det dobbelte.
I mitt hode blir dette etterspørsel/tilbud - så om ikke etterspørselen etter push har økt betraktelig, så bør det være billigere å skaffe seg push idag enn for 1 år siden.

Dette gjelder jo da ikke Jobkill, som ikke var tilgjengelig for ett år siden.

Lykke til med salget, Norpimp.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.