Pushwagner pris

Hei, hva ligger mitt pushwagner selvportrett på i pris? Undertegnet.

Vanskelig å si egenglig. Jeg har en kompis som forsøkte å selge for 150.000 kr. Etterhvert havnet han ned på 100-120.000 kr. Usikker på om det er solgt enda. Vært litt fake i markedet, så vanskelig å prise riktig. Andre som har tanker?

1 Like

Tipper man skal kunne få et rødt nummerert til rundt 100 K. Det som er av fake på disse er nok: ikke nummererte. Altså : EA verk. (Typisk rød, rosa cab + selvportrett.) Mye fake av disse, da de ikke har et spesifikt nummer. De nyere EA verkene til Pushwagner er nummerert : EAa = nr 1 EAb = nr 2 osv. Da blir det litt verre med fake. Pushwagner har et system på disse.

1 Like

Push har nådd toppen for noen år. Jeg tenker at 100K er max pris for hva som er realistisk og få solgt de beste verkene for.

Kom også et nytt opplag på 300 inn på markedet i 2018. Stort og er nok ikke signert av Push.

1 Like

Jøss, dette fikk jeg ikke med meg. Har du noe mer info?

Finnes et knippe storformater (serigrafi) bla: Parsons, Jobkill, Cosmos, Selvportrett, Gaia, Peterson, Babytrip. 220 cm x 165 cm ca, så de er gigantiske. Koster over 500 K og de er det nok ikke solgt mange av.


3 Likes

Helt vill den store der :star_struck::star_struck:

1 Like

Helt sjuk, er jo høyere en std takhøyde hos folk flest​:laughing::laughing::laughing::laughing: