Pushwagner Tusjtegning

Hei, nytt medlem her, tenkte å forhøre meg med dere i forumet her ettersom jeg tenker at det er individer her som besitter en god del kunnskap innen kunst:-)
Jeg besitter en tusjtegning av Pushwagner 89x88cm m/ramme, verket har vært i privat eie i over 20 år før jeg ervervet det.
Jeg lurer bare på hvilken prisrang disse kan gå for og etterspørselen av slike originalverk hvor motivet ikke er like detaljert som printene er.

Takk for at jeg fikk bli medlem:-D

Gi gjerne tilbakemelding om det er noe jeg ikke gjorde riktig iht forumets retningslinjer!

Vanskelig og gi prisvurdering uten bildet

Prisen kommer an på om du har provenans eller ikke, og om hva slags tegning det er snakk om. Er det en detaljert tegning for et senere trykk, med god provenans - så kan du fort få 30.000++. Er det snakk om en “skisse for øl” som Push lagde hundrevis av, og som mangler provenans - så er det snakk om noen få tusenlapper - i bestefall. Så det er stort rom mellom bunn og topp. Legg ut bilde og hva slags provenans det er snakk om så er det enklere å gi et estimat.

3 Likes

Provenans er nøkkelen her, tydeligvis! :relaxed:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 13 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.