Rainy Day Kid, nytt release av Joy

Joy har akkurat sluppet sitt nyeste trykk, Rainy Day Kid, som er et av kunstnerens mest populære verk. Foruten å være fast inventar i Gategalleriet skal Joy nå også være med på Galleri A sitt “A-laget” utstilling i desember.

For dere som ikke kjenner til Joy kan jeg nevne at h*n har dekorert Quality Hotel Edvard Grieg, flere andre bygg i Bergen, laget kulissene på Gullfisken på Chateu Neuff, hatt auksjon som dro inn nesten 100K nylig, dekor for det nye bossnettet til BIR, redigert bøker om gatekunst og er per i dag en av de mest aktive gatekunstnerne i Bergen. Joy er opptatt av å spre godt humør med motivene sine. En del av de beste motivene er derimot fokusert på familie og ettertanke.

Joy - Rainy Day Kid
Handfinished
Silkscreen
Year: 2015
Size: 64 x 48 cm (paper size 76 x 58)
Edition: 100
Price: 3500 kr + 5% art fee (175 kr)

1 Like

Dennne har eg venta på. Utrolig glad for at eg har fått tak i denne. Vi har alle forkjellig smak, men denne snakka til meg.

1 Like

Enig! Dette er nostalgi for bergensere i eksil.

1 Like

Joys beste?

Ikke umulig. Massiv respons på denne. Det har vært flere innom galleriet og spurt om denne fantes som trykk, så jeg fikk Joy til å lage et opplag.

Tredje gang jeg måtte spørre kunstneren om flere Rainy Day Kids, men nå er det siste rest som går. Besøk http://gategalleriet.bigcartel.com/product/joy-rainy-day-kid om du vil ha dette trykket som kommer til å bli en klassiker.

1 Like

Det var mange rubiner for et trykk.
Hva gjør dette til Joys beste?

3 Likes

Du får spørre dem som påstår dette :wink:

At det er et av Joys mest populære er utvilsomt.

1 Like

For meg er dette barndomsminner fra tiden eg bodde i Bergen. Blir ikke lei av å se på det. Har ikke sett så mange av bildene hans, men Rainy Day Kid, har gjort meg nyskjerrig på resten av bildene hans. Det er bra at ikke alle ser det samme. Det ville vert utrolig kjedelig.

1 Like

Til dere som har kjøpt et Rainy Day Kid. Grunnet problemer med leveranse av posthylser, som skulle vært meg i hende forrige tirsdag, har bestilte trykk ikke blitt sendt ut. Vi forventer at posthylsene blir levert i morgen og vil umiddelbart sende ut bestilte trykk.

-Gategalleriet