Rammemakere i Østfold?

Hei!

Noen som har erfaring med/kan anbefale noen rammemakere i (tidligere) Østfold?

Hovedsakelig Sarpsborg/Fredrikstad/Råde/Rygge/Moss?

På forhånd takk :grin:

Kanskje litt utenfor ditt område men kan anbefale Linn Rammer Inn i ski. Det er ikke SÅ langt unna området ditt. :slight_smile:. Hun kan faget sitt.

5 Likes

På ramme alvor i Moss. Anbefales.

1 Like

https://skjebergramme.no/innramming/

Linn har jeg tenkt på! Takk! Ville bare høre om noen visste om noen som også er -dyktige- «rett foran nesa på meg».

:blush:

1 Like

Takk! Benyttet deg av dem? God erfaring?
Hvordan er prisnivå/leveringstid?

Spør deg om det samme, paagra.
Benyttet deg av noen av disse selv?

:blush:

Takk for hjelp!

Yes jeg har brukt de på tre fire bilder. Helt Ok prisnivå vil jeg tro. Som eksempel betalte jeg 3000,- for en flytende Pez Mirage med fem cm passepartout, uten kunstglass riktig nok, men innrammingen ble massiv. Leveringstid har vært så som så, 3+ uker på de siste bildene jeg leverte, da ventet de på en spesialbestilt passepartout som jeg mener de sa også ble levert feil første gang. Så er de veldig hyggelige der og enkle å prate med. Må si jeg er over all godt fornøyd med de. Du har også Moss Kunst og ramme, har ikke benyttet han så mye, han laget et oppheng på en Art Ranger sponplate jeg fikk tak i, som jeg var veldig fornøyd med…

1 Like

Pøbelen min med Lovers jeg må få rammet inn snart. På tide :sweat_smile:

Har brukt Skjebergramme ved sikkert 10 innramminger. En veldig hyggelig fyr som gjør en god jobb til en god pris syntes jeg. Glass og ramme har jeg aldri brukt, bare sett innrammingene hans, og de ser veldig bra ut. Virker ganske «proft» rammemakeriet der ser det ut som.

Fredrikstad Glass og rammer (i Mosseveien)
Han som jobber med innramming der er kjempedyktig!

1 Like