Reklame KV?

Er det bare meg som opplever dette på kv?

Nei, det er mer reklame nå, og den ødelegger helt klart brukervennligheten på mobil :face_vomiting:

8 Likes

Skjønner at det nok må reklame inntekter for å drifte KV. Men dette var vel litt voldsomt

2 Likes

Bra med reklame på forum som dette, men dette krever nok litt tilvenning…

Donerer gjerne noen kroner for å slippe det fæle greiene her :woozy_face:

1 Like

Denne måten å presentere det på er ikke bra.

Enig.

Skal de begynne å tjene penger på oss også nå😛 for en gjeng😉

1 Like

Samme skjer her. Litt voldsomt med disse popup-vinduene man må lukke.

Mye på tlf nå ja. Betaler heller noen kroner pr mnd om nødvendig. Brukervennligheten er mye dårligere nå.

Anbefaler å bruke DuckDuckGo, da slipper du reklamen

Krise! Masse popup som plager meg og de trådene jeg har lest forblir sorte (uleste) :scream::scream:

Fjernet det nå. Sorry. Testet litt og dette var krise. Koster desverre å ha et forum så vi må ha noe inn, men dette ble helt feil.

12 Likes

Mulig å få en reklame inn mellom hver 5. post eller noe lignende i stedet? Sett enkelte andre forum bruke det. De popup greiene som kommer nå, og den som kommer «ned fra taket» ødelegger brukervennligheten på telefon.

Skal ikke være noe reklame lenger. Har du det fremdeles?

Forsvant nå.

Nå var den borte😊

Har ingenting i mot at dere starter med annonsering her, og tenker at det er helt logisk med tanke på trafikktall og den relativt spisse og tydelige målgruppen, som gjør KV attraktiv for mange annonsører.

Hvis dere tenker å kjøre Google AdSense og dermed Google som annonsepartner ville jeg i hvert fall sørget for å kjøre en grundig white-listing av hvilke merkevarer/produkter/nettsteder som får lov til å kjøre annonsevisninger på domenet deres, så man slipper disse “mann presser sitronsaft i øret og får bedre hørsel”-annonsene som jeg fikk se flere ganger mens det var live.

Viktig at dere også setter tydelige grenser for hvor annonser kan vises og hvilke formater (både størrelse og type) dere tillater, ref. pop-ups og annonser både i topp, til høyre OG i foruminnlegg samtidig. Dette kan gjøres i AdSense, men krever litt kunnskap. Man kan også få god hjelp av Google-support her.

Google har standard white-lists for Norge, mener jeg, hvis ikke finnes det alltid et byrå der ute med gode white-lists som kan hjelpe til med akkurat oppstartsbiten.

Ville også kontaktet Schibsted og Amedia for å høre hva de kan tilby. Litt mer jobb, men hvis dere virkelig vil gå all in på annonsering vil jeg påstå at Schibsted kan være et minst like bra alternativ som Google.

2 Likes

Viser fortsatt på min mobil. Veldig vanskelig å navigere på mobil med den toppbar-reklamen

Betaler heller noen kr i mnd enn denne!

Edit: ser ut som den forsvant nå- good:)

Fortsatt reklame her også…
Edit: Reklame borte