Release 07.03 KL 18.00 Snik & Nuno Viegas collab - Everything connected

De selger ofte 30% av opplaget på pre sale. Virker som det er litt random hvem som får beskjed, men om man har vist interesse til riktig tidspunkt kan man være heldig

Takk for svar. Jeg fikk ikke noen e-post som du sikkert skjønte :slight_smile: Får kjøpe av en flipper da, for klarer aldri å “vinne” ved å være med på slippet på nettsiden.

Første gangen jeg har fått tilslag på pre sale. Umulig å komme gjennom på slipp. Er større fan av lotteri. Føler flippere tar en god del.

1 Like

Fekk mail frå dei tidligare eg også. Kun grå og main ed igjen. Takka nei og satser på Kaws release imorgon :smile:

3 Likes

Jeg er interessert i et om noen skulle få og ombestemme seg. Evt. noen som vil være trykkehjelp da jeg er i et fly når startskuddet går. Skal slippe å tenke på tenke på moms eller andre unødvendige utlegg.

Fikk en main på presale nå :+1:t3::+1:t3:

1 Like

Idag klokken 18.00!

Main edition 250 GBP:

edition of 60

Signed & Numbered by the Artists

9 Colour Screen Print on 330 GSM Somerset paper .

89x 62cm.

Grey Copper Leaf 495 GBP:

edition of 20

Signed & Numbered by the Artists

9 Colour Screen Print on 330 GSM Somerset paper with copper leaf.

89x 62cm.

Burgundy Gold Leaf 495 GBP:

edition of 20

Signed & Numbered by the Artists

9 Colour Screen Print on 330 GSM Somerset paper with 24ct gold leaf.

89x 62cm.

Lykke til :slight_smile:

5 Likes

Blir vel vanskelig å få tak i noe her men får ihvertfall gi det ett forsøk, lykke til!

Fikk en grey copper leaf som var den jeg håpet på :v:
Tok faktisk 3min før main var utsolgt så var kanskje ikke like stort trykk på denne som det pleier?

2 Likes

Håpte på Burgundy edition men forsvant for fort… Ble en main Edition istedet. Bytter gjerne + cash om noen fikk tak i men finner ut at den ikke passer inn hjemme :slight_smile:

2 Likes

Jeg fikk tak i en main. Tror den blir fin på soverommet :slight_smile:

1 Like

Hva koster det egentlig og fremstille et screenprint (kommer sikkert litt an på papir kvalitet)?
Jeg synest at det på denne releasen var det drøyt med dobbel pris for Copper/Gold- leaf i forhold til Main edition.

Om man f.eks ser på siste AFK release her hjemme, så var det jo noen varianter som var en del dyrere en main, men da var det veldig små opplag, og i ihvertfall ikke dobbel pris.

Prisforskjellen reflekterer nok mer eksklusivitetsforskjellen enn produksjonskostnadene.

Noen som vet hvorfor GP har fjernet disse fra nettsiden?
Får bare 404 når jeg prøver å gå inn på bildene?

Du kan se de main edition på Finn allerede nå
https://www.finn.no/141956825

Plukket opp min grey bronze leaf i dag og GP/ Goldmark leverer som vanlig, sinnsykt detaljert :ok_hand:t2:

7 Likes

Heisann,

Flere enn meg som har fått 341. i tollgebyr på bildet? Stemmer det?

1 Like

Hei.

Jeg fikk også fortollingsgebyr på 341,-

Artig at den månedlige forsendelsen fra GP ender opp i mva og tolldiskusjon hver eneste gang

3 Likes

Noen som har noen forslag på innramming?