Release 29.03-18: Martin Whatson - Connection

Noen som har fått denne bak glass og ramme? Skal til rammemakern i morgen og trenger litt inspirasjon✌🏻

Ingen som har kommentert den «the connection» som ble lagt ut som kost på Finn her om dagen… noen her som snappet den opp?
Tror nok vi kommer til å se flere av de fremover…

Fake news :wink:
Den ble lagt ut til 4200 og forsvant vell ganske kjapt. Men 4200 kan ikke sies å være kost. Kost uten mva var 3700 :slight_smile:

Jeg gjorde som dette.
Flytende.
Enkelt og greit.

Haha. Dagens…
Men ok, pluss minus et par % her så er man på kost. Langt under hva andre delfiner håper å få.

1 Like

Veldig fin @Max! Vurderer flytende selv👍🏻 Har også tenkt på svart passepartout og svart ramme, men er redd det blir for «hardt» da selve motivet (HF) er ganske mørkt i selg selv. Noen tanker?

Følger deg på at det fort kan bli “too much” med svart-svart @Stig27 .
En passepartout på et bilde av denne størrelse er vel typisk 7-8 cm på hver side + list på et par cm. Da kan det fort bli mye sort…

Alternativet er at du lar det ligge flytende på sort plate (istedetfor hvit, som du ser på mitt bilde).
En enkel sort list ville nok da gitt deg en fin og mer behersket/balansert sort-sort effekt.

Merk også at motivet i bunn går helt ut i arket, så jeg villle uansett ikke hatt passepartout som ligger over motivet.

Lykke til! :slight_smile:

2 Likes

3 Likes

Du har helt rett! Går for flytende innramming. Får teste litt med både hvit og svart bakplate hos rammemakeren. Tusen takk for gode tips og råd @Max😊 Sender deg et bilde av resultatet om en ukes tid.

God helg✌🏻

1 Like

Vell og merke:

De gjorde feil med innrammingen. Skulle ha svart kant rundt hele, slik at det gikk i ett med fyren. Men de klarte å legge en indre hvit kant. De rettet selvfølgelig opp i dette kostnadsfritt, men har ikke fått henta det enda, da dette tok noen dager ekstra.

Veldig flott uansett😎 Kult å se forskjellige varianter av innramming…

Ekstra gøy når du få kjøpt et trykk en stund etter release (refusjon av eBay flippere) og du faktisk får men en liten som:)

10 Likes

Fire stykker på finn til 5500 nå. Har ikke tatt helt av dette. Som forventet. Håper han/hun som ville gi 8000 kr FØR releasen hadde litt is i magen. :wink:

2 Likes

Har en HF som er for langt bak i innrammingskøen, bare å sende en melding hvis noen er interessert :v:t2:

Flere nede i 5000 kroner nå. Bør være mulig å få til kost for alle som var knuste over å glippe på releasen. :+1:t2:

2 Likes

Hva tenker dere dette trykket er verdt om dagen?

Tipper mellom 4500-5000… laveste på finn atm er 5150

2 Likes

Solgte mitt for kostpris (3700kr) for 2 uker siden :slight_smile:

2 Likes

Om noen skulle ha ett til overs er det bare å si ifra. :slight_smile: har en kompis som er interessert.

Kost er verdien på dette.

1 Like