Release - Dot Dot Dot - "CUBE"

Vi har opplevd i noen settinger BOTS som tar varer i handlekurven og lar det ligge der. Det er 2 print igjen som mangler betaling, så er bare å følge med underveis iløpet av kvelden.

Ang. valg av land. Når du er inne på varen/printet må du velge “Norway” på lokasjon, så vil prisen bli omgjort til Norske kroner og da kan man sjekke ut og Norge er automatisk lagt til. Dette valget vil forsvinne til neste lansering for å skape minst mulig problemer på sikt. Beklager dette og dem det måtte gjelde.

Lanseringen gikk over all forventning, og det tok ikke mange sekundene før de var solgt ut. Gratulerer til dere som fikk tak i et, og lykke til neste gang til de som ikke rakk det.

Mvh
Pos Prints

18 Likes

Alt utsolgt på sekunder. Dot Dot Dot produserer kvalitet om dagen og det blir spennende å følge kunsten videre :slight_smile: Lurer på hvor mye som ble solgt her på berget, og hvor mye som havnet i den store verden utenfor.

5 Likes

Ingen til salgs på finn enda. Kjøperne ville ha det.

5 Likes

Har disse kommet frem? Ingen her som har lagt ut noe?

Fikk min forrige fredag.

1 Like

Ser no ut som han her har fått sitt også!!

2 Likes

Der har du rett. Bra at disse beholdes da! I disse tider hvor ingenting virker å være hellig.

1 Like

Var å hentet mitt for 1,5 uke siden, som linket til over her. Hørtes ut på gutta hos Pos prints at de fleste gikk til folk her på berget :+1: Tenkte å få levert det til innramming denne uka.

2 Likes

Denne skal på veggen ja :slight_smile:

25 Likes

Lekkert!

2 Likes

bilde

Originalveggen i Sulitjelma :blush:

19 Likes

Har du vært der du også Toris, nede til høyre?

2 Likes

#UnknownArtist :wink:

1 Like

her kan man begynne å snakke om hærverk, du får vurdere et kjapt nettkurs om ikke annet :slight_smile:

1 Like

Fikk mitt denne uken, skal til innramming neste uke. Synes printet er utrolig tøft!

3 Likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

22 Likes

Lot du passepatouret gå helt inn til streken som liksom var som en slags passepartout på selve bildet (hvis det ga noe mening)?

1 Like

Ser ut som pass ligger tett inntil «kanten» bortsett fra den nedre delen av trykket hvor signaturen og nummeret står. Det gir jo en liten dobbel passepartout effekt👌🏻

2 Likes

Valgte å kjøre passepartouten lik avstand fra kanten rundt på bildet (som også kan se ut som passepartout) på 3 av sidene, for så at jeg måtte ha litt mere avstand i bunnen grunnet signaturen, totalt ga det en fin effekt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

3 Likes