Release - Dot Dot Dot - "CUBE"

Wednesday, January 31st at 6PM +1 GMT we will release the new limited edition print ‘CUBE’ by DOTDOTDOT through our website www.posprints.com.

“CUBE”
Etching on 285gsm White Fabriano Rosaspina
Edition of 25
74cm x 69cm
£ 295

Hva synes folk? Noen som vet tanken bak verket?

13 Likes

Det er tre “dotter” som enten er på vei bort fra utgangspunktet… eller tilbake :)? Liker det godt.

3 Likes

Fin pris mtp. størrelsen, opplaget og teknikken. Vet fortsatt ikke om det blir kjøp.

Klokka 18, eller er jeg på kjøret?

Stemmer bra!

Takk!

:+1:t2:

utsolgt etter… 0 sekunder?

Woow! Mister DOT! Noen som fikk?

Fikk mitt første . . . :+1:

2 Likes

Fikk… ble overrasket, har tidligere ikke hatt hellet med meg på slike releaser :+1:

2 Likes

:+1:t2:

1 Like

Fortsatt tilgjengelig ser det ut som, men ikke mulig å velge Norge som land?

Vi har opplevd i noen settinger BOTS som tar varer i handlekurven og lar det ligge der. Det er 2 print igjen som mangler betaling, så er bare å følge med underveis iløpet av kvelden.

Ang. valg av land. Når du er inne på varen/printet må du velge “Norway” på lokasjon, så vil prisen bli omgjort til Norske kroner og da kan man sjekke ut og Norge er automatisk lagt til. Dette valget vil forsvinne til neste lansering for å skape minst mulig problemer på sikt. Beklager dette og dem det måtte gjelde.

Lanseringen gikk over all forventning, og det tok ikke mange sekundene før de var solgt ut. Gratulerer til dere som fikk tak i et, og lykke til neste gang til de som ikke rakk det.

Mvh
Pos Prints

18 Likes

Alt utsolgt på sekunder. Dot Dot Dot produserer kvalitet om dagen og det blir spennende å følge kunsten videre :slight_smile: Lurer på hvor mye som ble solgt her på berget, og hvor mye som havnet i den store verden utenfor.

5 Likes

Ingen til salgs på finn enda. Kjøperne ville ha det.

5 Likes

Har disse kommet frem? Ingen her som har lagt ut noe?

Fikk min forrige fredag.

1 Like

Ser no ut som han her har fått sitt også!!

2 Likes

Der har du rett. Bra at disse beholdes da! I disse tider hvor ingenting virker å være hellig.

1 Like