Release - Dot Dot Dot - "CUBE"

Var å hentet mitt for 1,5 uke siden, som linket til over her. Hørtes ut på gutta hos Pos prints at de fleste gikk til folk her på berget :+1: Tenkte å få levert det til innramming denne uka.

2 Likes

Denne skal på veggen ja :slight_smile:

25 Likes

Lekkert!

2 Likes

bilde

Originalveggen i Sulitjelma :blush:

19 Likes

Har du vært der du også Toris, nede til høyre?

2 Likes

#UnknownArtist :wink:

1 Like

her kan man begynne å snakke om hærverk, du får vurdere et kjapt nettkurs om ikke annet :slight_smile:

1 Like

Fikk mitt denne uken, skal til innramming neste uke. Synes printet er utrolig tøft!

3 Likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

22 Likes

Lot du passepatouret gå helt inn til streken som liksom var som en slags passepartout på selve bildet (hvis det ga noe mening)?

1 Like

Ser ut som pass ligger tett inntil «kanten» bortsett fra den nedre delen av trykket hvor signaturen og nummeret står. Det gir jo en liten dobbel passepartout effekt👌🏻

2 Likes

Valgte å kjøre passepartouten lik avstand fra kanten rundt på bildet (som også kan se ut som passepartout) på 3 av sidene, for så at jeg måtte ha litt mere avstand i bunnen grunnet signaturen, totalt ga det en fin effekt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

3 Likes

Noen som ikke fikk sin på veggen? Kom gjerne med et bud​:slightly_smiling_face::metal:

Til dem som ikke fikk tak i «Cube» på release, ser det ut til at Fineart har ett eksemplar eller to inne:

Dyrere enn release, men langt fra «Pøbel-inndeksen»

4 Likes

Ser at mitt dessverre ikke kommer på veggen da det er endel annet i kø før den, så vurderer om jeg skal la den gå videre, kanskje greit å kjøre en auksjon uten minstepris her inne? Noe interesse?

1 Like

Ja det er det :slightly_smiling_face:

2 Likes

Da har jeg laget en auksjon her :slight_smile:

1 Like